Jan Arild Gjemble Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 4 kjappe testbilder fra en liten tur fra KSEA (Seattle) og ut mot Olympia Mountains og Emma Field. Bildene er kun resized ned til en bredde på 1024. Må si jeg gleder meg stort til å utforske dette landskapet på nytt igjen med FTX Pacific North West Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 27. februar 2010 Premium Medlem Del Skrevet 27. februar 2010 WOAW, du var kjapt ute :grin: . Dette blir ulidelig spennende. Driver å laster ned nå, men jeg er fremdeles over 4 GB unna første prøveturen :sick: . Siste: ......det er tydelig at verden begynner å våkne, da jeg begynte nedlastingen var den på mellom 400 og 500 kB/sek. Nå er den nede i 123kB/sek, og det antydes enda 8 timers nedlasting før jeg er i mål :cry: ...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Stangenes Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 76 kbps her, og ca 12 timer før den er ferdig. Da har den stått på hele natta i tilegg. Nå skal det jo legges til at jeg ikke har et superraskt nett heller, men har en ordinær kapasitet på ca 180 kbps ned. Så detta var jo litt kjedelig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 27. februar 2010 Premium Medlem Del Skrevet 27. februar 2010 Huheihvordetgår :crazy: . Nå har jeg lastet ned i 4 timer, og er nede i 78kB/sek, og jeg HAR rask linje. Fra de beste serverne går det vanligvis unna med over 1MB/sek. Men her er det sikkert kø for å laste ned, så det spørs om vi rekker å bli ferdig før dette blir tilgjengelig for resten av verden også?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Arild Gjemble Skrevet 27. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2010 Kjedelig at det er så dårlig hastighet i dag. Var nok heldig og fikk lasta ned alt på god hastighet så fort det ble sluppet (tok meg 1,5 time) Håper hastigheten tar seg opp for dere også, for dette er virkelig julekveld Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Arild Gjemble Skrevet 27. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2010 Slenger ut noen flere bilder fra en tur fra Darrington til Sky Harbor Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fred Solli Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Har ikke sett noe til tilleggsflyplassene enda. Men de kommer vl snart :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Arild Gjemble Skrevet 27. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2010 Tror ikke Stark og Darrington slippes før senere i mars, så vi får utforske PNW fram til de slippes Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Clausen Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Hentede den i nat, og da jeg åbner zip-filen her i dag, så siger den feil i zip-mappen. Så forfra igen!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Stangenes Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Grattis med etterlengtet PNW Scenery, Jan Arild! Jeg holder fortsatt på å laste ned mitt. Fortell hvordan fps oppleves - er det like smooth som tasmania? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 27. februar 2010 Premium Medlem Del Skrevet 27. februar 2010 uff ja, mens Jan Arild er opptatt av å torturere oss andre, har nedlastingen gått helt i stå på serveren hos ORBX. Jeg har lastet ned siden tidlig i morges, men er neppe ferdig før neste helg....... Beklager Jan Arild, i øyeblikket er jeg ikke i stand til å nyte bildene dine. Det gjør bare vondt å se slike flotte bilder, og IKKE få fly i samme landskapet :cry: . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fred Solli Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 En liten trøst til Ernst. OZx har sluppet versjon 3.1 av div. flyplasser i Australia. :grin: Den burde være mulig å få ned nå siden resten av verden laster ned FTX PNW. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Arild Gjemble Skrevet 27. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2010 FTX PNW er nok ganske så krevende over urbane områder, i områder som er mere glissne slik som i Tasmania glir fullstendig smertefritt og med litt draing i sliders for å gi optimal og best opplevelse funker dette flott Jeg føler oppriktig med dere som nå sliter med treige linjer og sitter og venter på at den skal komme ned. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 ÅÅÅÅhhhhhh....har bare fått ned 75% - dette går treeeeegt! Og når du din heldiggris viser slike flotte bilder, så går det enda tregere :confused: :sleep: :cry: :crazy:.... 82% 100 KB/s nå.......kanskje det er håp likevel. Har lastet siden kl 09.00 i dag, og er minst like utolmodig som dere andre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Ikke klag.. har ikke kommet lenger enn 13% eg :grin: Men litt bilder hjelper på, og disse var nydelige! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Arild Gjemble Skrevet 27. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2010 Slenger ut en serie bilder til, fra en tur sør-vestre delen av Oregon. Men først noen bilder Fra Strom og opp til British Columbia og Victoria via Olympic mountains. Så er vi i Oregon, take off fra Hillsboro airport Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Nydelig! Har nesten nådd 50% nå Tenker eg klarer og forestille meg hva vinterferien går med til! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per berge Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Det ser ut for att det skal en oppgradering av hardware på Lørenskauen snart ja. Bare den fordømte globale oppvarminga snart kan lære seg å lese beslutningene tatt av klimapanelet slik att den begynner å "varme" opp så blir det nok mer omsetning for en steinlegger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 27. februar 2010 Premium Medlem Del Skrevet 27. februar 2010 Puuh, nå begynte det å koke i tålmodighetssenteret, og jeg kjente det var like før jeg avinnstallerte hele FSX og kasta ut PCen og hele sullamitten :mad: !! Men så helt plutselig,.....1,28MB/sek, og i løpet av minutter er jeg kommet like langt som jeg har brukt en hel DAG på hittil!!!! Nå fyker Pacific North West inn på PCen så det er en fryd, og verden ser langt mer rosa ut . Alldeles nydelige bilder fra demses Jan Arild, æ kommer snart til en flyplass i nærheten :grin: . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Arild Gjemble Skrevet 27. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2010 Godt å høre du har fått opp dampen, la nå bits&bytes-spruten stå rundt deg helt til alt er nede. Kommer garantert til å finne deg på multiplayeren før du aner det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 1.09 Minutter igjen her.. Er som en unge på Julaften Lurer på hvor eg skal starte, noen gode ideer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Da har jeg endelig fått installert PNW. Har bare så vidt fått flydd, og intrykket er at dette er kvalitetsmessig fullt på høyde med AU serien. Men, detaljene sliter på min PC (som nå er litt mer enn 2 år gammel). Startet fra Seattle med FPS på 9 :blush: . Dette kom seg betraktelig så snart jeg nådde ut av tettbebyggelsen. Skal se om jeg får mer flytid i dette sceneryet i morgen :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Arild Gjemble Skrevet 27. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2010 Har også funnet ut at over de største tettstedene som Vancouver, Seattle og Portland så hakker det godt i maskina mi også om jeg kjører med samme høye settings som ute i "bushen". Må ned på Normal/Dense i autogen settings for at det skal flyte godt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.