Jan Arild Gjemble Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Ja, så har vi vært ute å flydd litt igjen. Først turen Klawock-Waterfall-Hydaburg-Holis-Kasan-Thorne Bay- Coffman Cove-North Whale-Wrangel. Så en tur fra Wrangel til Sitka med med mellomlanding i Kake med litt større maskin. Her ligger Andreas og jeg i Waterfall før turen går videre, en liten kafferast. Tormod og jeg trengte litt refueling. Hva var mer naturlig enn å høre med den lokale bensinstasjonen om vi kunne få fylle opp litt ved å taxe rett opp fra stranden. Andreas inn for landing i Kake før vi skulle ta av videre ut til Sitka Leaving Kake. Bare lekkert dette da På vei over fjorden mot Sitka. Downwind over Sitka Parkert og klar for å ta kvelden med en bedre middag og slappe av før neste dag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Nydelig! Hjemlengsel? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Arild Gjemble Skrevet 24. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2010 Alltid Kan man la være? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Absolutt ikke, Alaska is the place to be i disse dager. Kommer ikke over hvor god stemning det er i bildet med avgang fra Kake, superb! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Hvilken maskin er den siste dere fløy? (FedEx) Skjønner at dere koste dere. Ser bærre lækkæt' ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 25. februar 2010 Premium Medlem Del Skrevet 25. februar 2010 Her har vi gutta som ikke gir seg, og som er alvorlig smittet av den uhelbredelige bush-syka :grin: . Stilig reportasje Jan Arild. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 FedEx maskinen er en Beech 1900C. Det er PMDG som holder denne modellen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Hmmm... at jeg ikke kjente igjen den. Har den jo faktisk fra gamledager. Syns å huske at den var mer kantet i skråget. Ser ut som en grei modell til slik flyging. Får se om jeg kan finne den igjen, men muligens var det FS9 jeg hadde den til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Arild Gjemble Skrevet 26. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2010 Ja, dette er en modell til FS9 men på PMDG's forum står det greit hvordan du porter denne over til FSX. Kun litt endring av cfg-filen og en rain og propell-fix så er den fullt fungerende i FSX En litt morro maskin å fly selv om J41 er på et helt annet nivå rent simuleringsmessig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.