Andreas Stangenes Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Her er noen knips fra mine seneste turer i Alaska. Jeg har som så mange andre forelsket meg helt i dette landskapet! I tillegg gleder jeg meg over å endelig beherske JS41 sånn temmelig godt Måtte også legge til dagens tur med Jan Arild og bever'n! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Arild Gjemble Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Herlige bilder Andreas. Syns det ser meget godt ut i simmen din for tiden En flott tur, Seward-Valdez-Anchorage, vi hadde idag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fred Solli Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Så mye flygning det har vært i Alaska i den senere tiden har nå guvernøren i Alaska sett seg nødt til å innføre CO2 kvoter for onlineflyging. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul-André Tilrem Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Neida, bevern går på gammelt kokefett den hvis den vil. Eller var det derfor vi fikk frys i gasseren mon tro? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Stangenes Skrevet 24. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2010 Jeg ser forresten at bildene ble ganske hakkete når de ble lagt ut. Jeg endret ikke størrelsen (bildene er egentlig ganske store) og det er vel det som gjør det. Hvilken bredde er det som passer best her på forum? ca 700 px? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 24. februar 2010 Premium Medlem Del Skrevet 24. februar 2010 Bildene komprimeres når de havner i forumet, og da mister vi mye av bildekvaliteten i forhold til det vi ser på skjermen :tired: . Men jeg synes ikke det gikk dramatisk ut over disse bildene, det ble flotte reportasjer, og jeg er imponert over at du flyr JS41 i dette landskapet :grin: . Vi sees. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.