Sindre Holberg Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 vACCSCA invites you to the C3 exam for our director! Its hard winter up north in Norway, so prepare for snow, freezing fog, icing and holdings. The exam will be at ENOS_CTR, and we will have Oslo Gardermoen staffed for you. So fuel up, print the loadsheet, close the doors and set course to Norway! Charts available: http://www.ippc.no/norway_aip/current/main.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Vinje Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 When? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PEtter blindheim Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Ref. bildet: 1930-2130Z, den 28 februar 2010 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Ruud Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 28 feb. 2010. Står på grafikken I'll be there! Petter slo meg bare med et bittelite sekund... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PEtter blindheim Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Kjipern! Sku gjerne bidratt med noe, men tviler på satellittnettet på sjøen er stabilt nok, vel vi får se om jeg kan gjøre et forsøk! Uansett good luck mr. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Jeg må vel klare å stikke innom jeg også, spørsmålet er bare "med hva"... :whistle: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Mathias Moberg Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Good luck. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Klepp Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Står standby på ENGM_APP denne kvelden ved behov Sitter på Delivery til det blir bruk for meg lenger oppe! PS: Det står CTP i banneren Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 23. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2010 Jepp, har lagt merke til det Skal nevne det for aktuell person :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Får dessverre ikke deltatt på dette grunnet at ingen sim er installert, men lykke til så mye Werner, dette klarer du. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Så en kjapp påminnelse om at Werner gjerne vil bli C3.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Rognlien Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Får jeg øvd gjennom kjemien i en fei i dag, så kan det hende jeg kommer i kveld Lykke til uansett, vil tro du klarer deg bra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Takk, Gunnar Håper at mange kan ta seg turen innom i kveld! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Klepp Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Da er vi igang! Kom å fly Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Jeg føler meg ikke meget hyggelig i kveld, må bare beklage på det sterkeste med radiofailen min. Håper du består da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Da var turen min fløyet. Lykke til videre Werner, dette klarer du! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Håper det gikk bra, raftis. Håper du ikke ble for frustrert. Det var et par inne som var enda grønnere enn meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Håper det var trafikk nok. Selv fikk jeg gjort unna 2 bevegelser i nytt fly uten veldige problemer... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Bestått.. takk for trafikk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Henriksen Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Gratulerer Werner Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Me 2. Klarte å få inn tur/retur ENGM-ENBR. Jeg kan ikke si annet enn at servicen var upåklagelig. Spesielt sett i lys av alle stressmomentene som også undertegnede var med på å bidra til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslak Iversen Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Gratulerer! Rolig og fin kontrollering, og veldig bra oversikt, i hvert fall da jeg ankom. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Gratueler! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Og grattulerer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Moen Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Gratulerer med bestått CPT Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Rognlien Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Grattis Vel fortjent - dette gikk bra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Hassel Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Grattis Werner:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Gratulerer så masse Werner Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Grattis Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.