Jan Arild Gjemble Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Dagens andre tur var low and slow sammen med Tormod og Andreas. Jeg starter fra Anchorage og fløy opp til Talkeetna hvor jeg møtte Tormod og Andreas. Tanken var å ta de med på en liten oppdagelsesferd i Denali National Park og å vise de Alaskas høyeste fjell, Mt. McKinley. Turen var utrolig flott og selv om jeg har fløyet den før, ble det enda bedre med Ultimate Alaska X. Det er som å oppdage Alaska på nytt med dette addon. Turen gikk fra Talkeetna via isebreer og vi passerte Mt. McKinley før vi satte kursen mot McKinley Natinal Park - PAIN. Nydelige forhold og helt spesielt lys på vei fra Anchorage og opp til Talkeetna Mange som er ute å flyr på en dag som denne, krydde av småfly i luften på turen opp til Talkeetna Her passeres Mt. McKinley. Ligger her på FL100 og McKinley rager over 16000 så det er fortsatt høyt til toppen. McKinley er nydelig fra alle vinkler. Nydelig landskap som ligger under oss og disen i dalbunnen. Her har vi landet på PAIN. Nå skal det inn og nytes en kald en og kanskje noe villmarksmat før turen går videre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Stangenes Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Bare så jeg får sagt det her også - fantastiske bilder, Jan Arild! Jeg tror aldri jeg har sett bilder fra deg som jeg ikke likte. Og nå har jeg også fått meg UTX Alaska Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 20. februar 2010 Premium Medlem Del Skrevet 20. februar 2010 Ustoppelige Jan Arild, alltid på jakt etter nye eventyr :grin: . Er du på VATSIM denne gangen? Mye trafikk i lufta, nesten som når "gutta er på tur"...... Alaska er tøff, utfordrende og full av eventyr. Stilige bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Arild Gjemble Skrevet 20. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2010 Denne turen ble gjort på Vatsim ja Ernst, men trafikken er faktisk AI GA-trafikk Det er morro med litt liv rundt seg når man flyr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jon Ola Gisnås Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Dæven, flotte bilder!! Det første var kronen på verket, utrolig flott lys og scenery du hadde der! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.