Tom Knudsen Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Lagde en paint til det virituelle flyselskapet "FlyNow" som var annonsert her på flightsim.no Bare for moroskyld og mens jeg planlegger og samler data til mitt neste paint prosjekt, så ikke ta dette alvorlig PMDG Boeing 737-800 Referanse post http://www.flightsim.no/ubbthreads/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=532723#Post532723 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Erik Olsen Bru Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Jeg synes faktisk at den er nydelig! :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Simonsen Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 NYDELIG Kunne du kanskje paintet den til default 737-800 i fsx? :whistle: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 19. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2010 Takk for det. Ser ikke en eneste grunn til å installere FSX og dermed ikke painte til den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Erik Olsen Bru Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Kunne du tenke deg å painte en B735? :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 19. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2010 Og der forsvant denne painten. Boot virus, system recovery 1 måned tilbake hmm tror jeg må til med en reformat av Windows 7 her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleksander rødland Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 hehe helt grei paint, men ser ut som du har løpt litt løptsk med photoshop sine default brushes Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 20. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2010 Den er nå i alle fall borte vekk nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emil Topstad Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Denne var utrolig flott! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.