Morten Haughom Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Hei folkens! Har lagt ut en lysbilde fremvisning av Arctic Cockpit Project i filbiblioteket under videoer. Laga det med Faststone, det ble produsert en EXE fil. Som jeg vil tro fungerer overalt. Hvis ikke, send melding. For da plukker jeg den ned Forresten må den godkjennes først, vet ikke hvor lang tid det tar. Enjoy! Morten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Mac takler ikke EXE Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Haughom Skrevet 19. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2010 Tja! That turned to sh*t! Jeg vet ikke om jeg er dum, men på min skjerm står det at det er 188 videoer tilgjengelig. Allikevel, når man trykker på denne linken, kommer det zip! Har jeg gått glipp av noe? Morten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.