Gå til innhold

LN-NOU, slapp i spraylakkeringen?


Anbefalte innlegg

Hei, som enkelte kanskje allerede har merket så er jeg perfeksjonist, og Tom det er ikke meningen og klage på paintene dine men så håper du tar det med et smil at jeg spør :)

 

Jeg legger ved et bilde slik at du får se det jeg mener er problemet, og her kommer det:

hmmdd.jpg

 

Om det ikke skal være sånn håper jeg du gidder og sende en fix eller noe sånn?

 

Vet jeg er ekstremt pirkete nå men :grin:

 

Ellers må jeg si jeg er meget fornøyd med paintene dine Tom, fine refleksjoner og alt! Og jeg synes refleksjoner ser bedre ut på denne enn på de tidligere om du har gjort noe vet jeg ikke, men jeg må si jeg tross alt er imponert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare jeg og Kenneth som har slike evner? Jeg tror jeg ser det. Er det ikke det at fargene er litt annerledes på høyre siden enn venstre? Litt "gråere" rødfarge og litt mørkere hvitfarge på undersiden.

 

Edit: Og skrifttypen på tail-number'et under vingen er vel ikke helt riktig..?

http://aageberg.com/wp-content/uploads/2009/12/64726.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Edit: Og skrifttypen på tail-number'et under vingen er vel ikke helt riktig..?

http://aageberg.com/wp-content/uploads/2009/12/64726.jpg

 

Bilde du referere til er jo for det første en 737-300 og med en helt annen registrering, så ikke helt sammenligningen, font eller ei.

 

Tar kritikken om du refererer til rett flytype med bilde ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...