Kenneth Rønning Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Hei, som enkelte kanskje allerede har merket så er jeg perfeksjonist, og Tom det er ikke meningen og klage på paintene dine men så håper du tar det med et smil at jeg spør Jeg legger ved et bilde slik at du får se det jeg mener er problemet, og her kommer det: Om det ikke skal være sånn håper jeg du gidder og sende en fix eller noe sånn? Vet jeg er ekstremt pirkete nå men :grin: Ellers må jeg si jeg er meget fornøyd med paintene dine Tom, fine refleksjoner og alt! Og jeg synes refleksjoner ser bedre ut på denne enn på de tidligere om du har gjort noe vet jeg ikke, men jeg må si jeg tross alt er imponert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Det ville jo muligens være mest hensiktsmessig å svare i posten hans, eventuelt sendt en PM, i stedet for å lage en brenn ny post for å kommentere painten hans? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth Rønning Skrevet 13. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2010 Ja jeg vet det, tenkte på det Magnus, men det ble så vanskelig med bilde da, ikke at jeg prøvde, men jeg er egentlig opptatt . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleksander rødland Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Hvis du er opptatt så kunne jo du tatt det seinere og sendt han en PM ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Kanskje være en ide å si hva du ikke er fornøyd med da? slapp i spraylakkeringen Sier vel egentlig ikke så mye Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Skjønte ikke helt problemet jeg heller... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Moe Egenes Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Jeg kan ikke se noe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Ikke jeg heller... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Rognlien Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Bare jeg og Kenneth som har slike evner? Jeg tror jeg ser det. Er det ikke det at fargene er litt annerledes på høyre siden enn venstre? Litt "gråere" rødfarge og litt mørkere hvitfarge på undersiden. Edit: Og skrifttypen på tail-number'et under vingen er vel ikke helt riktig..? http://aageberg.com/wp-content/uploads/2009/12/64726.jpg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Allan Sjøbrend-Rasmussen Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Unnskyld men nå kan jeg ikke sitte her og lese dette mer, dette er jo solen som gjør dette, og så vil jeg si som de andre send ham en PM, :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Edit: Og skrifttypen på tail-number'et under vingen er vel ikke helt riktig..?http://aageberg.com/wp-content/uploads/2009/12/64726.jpg Bilde du referere til er jo for det første en 737-300 og med en helt annen registrering, så ikke helt sammenligningen, font eller ei. Tar kritikken om du refererer til rett flytype med bilde Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth Rønning Skrevet 13. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2010 Huff da, at denne skulle utvikle seg så feil hadde jeg ikke trodd, jeg får bare beklage da, åsså glemmer vi hele greia............. :sick: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Bare si hva du mente Kenneth, viktig å få tilbakemeldinger på ulike synspunkter, på godt og vondt. Edit.. forsetter på pm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.