Hans Øyvind Lunde Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Har ofte problem når jeg vil svare på eller legge inn et nytt emne. Fra å være pålogget klikker jeg videre til det forumet som er aktuelt og dermed er jeg avlogget og får ikke lagt inn noe som helst. Denne gangen huket jeg ikke av i rubrikken "husk meg" og dermed gikk det greit ....? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Timmy Brandt Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Har samma problem själv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tord Øvrebotten Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Har dere forsøkt å slette Cookies? Forumet har en egen funksjon der du gjør dette: Mine ting -> Cookies-> Slett Cookies Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Har opplevd og opplever dette enda med Internet explorer. Bytta til Google Chrome, nå funker det flott Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Timmy Brandt Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Har inte tagit bort cookies nej (för IE ja men inte för sidan). Mozilla, Safari och Chrome fungerar bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Timmy Brandt Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Hm, riktigt irriterande det här! När jag loggar in på huvudsidan, så ser jag inloggad ut på första forumsidan. Går jag in i snackbaren så är jag inloggad men om jag klickar på kaffekroken så är jag inte längre inloggad. ps: Använder man avancerad sökfunktion så kan man inte söka i snackbaren, why? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Paulsen Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 ps: Använder man avancerad sökfunktion så kan man inte söka i snackbaren, why? Fordi du ikke er innlogget vil jeg anta.. Jeg får i alle fall søkt på snackbaren også. Men eier av nettstedet er sannsynligvis så flau over innholdet der nede, at den forumdelen bare er tilgjengelig for innloggede medlemmer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth Rønning Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Det er derfor dere bare bruker Firefox, så slipper dere tenke på alle problemer som oppstår med andre drittlesere . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Grindvoll Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 så slipper dere tenke på alle problemer som oppstår med andre drittlesere andre drittlesere enn Firefox? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Karlsen Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Når dere skal logge inn. Bruker dere bare og dobbel klikke, eller skriver dere brukernavn og passord? Jeg måtte skrive for og slippe det problemet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Timmy Brandt Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Skriver brukernavn och passord varje gång. Har inte aktiverat något "remind my login details". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Ruud Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Jepp... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth Rønning Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 andre drittlesere enn Firefox? Ja? Ja, dette er nå mitt synspunkt. Jeg vet mine synspunkt til tider kan komme både på feil måte og være meget skarpe, men siden jeg byttet til Firefox har ikke jeg opplevd problemer iallefall . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Timmy Brandt Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Sjukt irriterande problem det här! Kan inte ansvarig för forumet se till att fixa det på något sätt?? Använder IE9 nu och varje gång man kommer hit måste man logga in. Varje gång jag klickar på ett nytt forum, måste jag logga in igen! :mad: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Har inte tagit bort cookies nej (för IE ja men inte för sidan). Mozilla, Safari och Chrome fungerar bra. Skader da ikke å prøve å slette cookies i forumet vel? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audun Fikke Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 coockies finner du enklest på denne måten, hvis du ikke vil slette alle automatisk. Finn flightsim.no cookies i denne mappa: Click, Tools>>>Internet Options>>>General Tab>>>Browsing history, Settings>>>View files Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Det har garantert noe med cookies å gjøre, men det aller første eg ville gjort hadde vært å kjørt CCleaneren en runde. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Timmy Brandt Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Ah, sorry. Det svaret gäller inte längre. Rensar cookies 3-4 gånger i veckan. Antingen manuellt i IE eller med CCleaner. Hjälper tyvärr inte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Kan det ha noe med at du er innlogget på FlightSim.se samtidig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.