Kristoffer Rivedal Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Jeg har i det siste utforsket avsim.ru en del og har funnet mange godbiter der som ikke dukker opp på de vanlige sidene. Så har blitt litt flyging i Russland, og her er noen bilder. Sochi er etter det jeg har skjønt en av de store turiststedene for russere. De som har brukt lock on serien kjenner kanskje igjen denne rullebane konfigurasjonen. Krasnodar har et litt spesiell rullebane oppsett også. Hovedrullebanen i bruk ligger et lite stykke unna selve terminal området. S7 flyr til Moskva fra Krasnodar, og her passerer vi den maskinen. Ferdig parkert, utsikt til terminalen og en av Air Kuban som har base i Krasnodar sine Yak42. Er det noen som vet om et godt scenery for noen av Moskva flyplassene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleksander rødland Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Meget pene bilder! Kjekt å se litt utenom det vanlige. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor-H Bergseng Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Flotte bilder fra en morsom tur. Det ligger utrolig mye bra russiske godbiter på den russiske søstersiden til avsim. Er ikke Sochi AES kompatibel? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir G Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Det sceneryet var jo himmelsk, flott samling med bilder. Fikk litt lyst til å ta en rundtur i Russland på VATSIM nå. De har jo faktisk også forstått at det er metrisk system som skal/burde brukes. Sånns sett er de et steg forran (resten) av Europa. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Rivedal Skrevet 12. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2010 Takker, og om Sochi er AES kompatibel aner jeg ikke, readme var vel på russisk, og dessuten har jeg aldri hatt noe med AES å gjøre. :whistle: Geir, du er bare fordervet av seilflygingen din du. Uansett, er ikke russland på vei over til fot og knop? Kina derimot holder vel stand med meter og kilometer i timen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.