Tom Knudsen Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 En snik titt på neste fly ut av paint hangaren. Gjenstår en del arbeid, men denne kommer til å bli detaljrik og vakker, her bruker jeg erfaringen fra alle de andre prosjektene mine og virkelig setter pirken til. Bilde er kun til illustrasjon!!! Status 58% sånn ca.. PS.. Sikkert tusen paint av samme fly og type der ute, men dette er mest for min egen del, så bær med meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre_Mælumshagen Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Utrolig flott paint Denne skal jeg laste ned. Så ver så snill å si fra når du legger den ut Denne texuren så enormt klar og skarp ut! Gleder meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Ser meget bra ut Tom! Mangler jo fortsatt halen sin da men det kommer jo selvfølgelig etterhvert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas nærbø Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Dritbra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reidar Fredrik Frydenlund Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Den her må jeg ha førsterett på!!!! LN-RFF=LN- Reidar Fredrik Frydenlund!! Kjempepaint altså!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Jeg tror alle som vil kan laste den ned når Tom legger den ut... Alle skal få Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reidar Fredrik Frydenlund Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Var ment som en liten "spøk" kan du si Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Mathias Moberg Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Hm, likte ikke helt bevel and emboss thingen du har på Scandinavian teksten, men ellers veldig bra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 9. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2010 Takk, den vil bli å finne på Avsim.com når jeg er ferdig med den ja, får se om jeg ikke tar en økt i dag også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Bra du lager SAS painter og Tom. Reidar FF: Ingen fly i SAS er registrert LN-RFF... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas nærbø Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 står jo RFF i overskrifta Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Kjærstad Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Det er ingen SAS som heter LN-RFF Hvis dere hadde bare sett på bildene tom har lagt ut, så står det klart og tydelig LN-RRF. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 9. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2010 står jo RFF i overskrifta Forsvares med " klunder by typing " Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads Hjemmen Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 HER skal du få skryt Tom, beklager jeg har vært litt raus på NAX paintene! :grin: NOE kritikk: VIlle gjerne hatt mer den sterke fine blåfargen på wingletsene + kommende tail! Se bilde:D Du bør også fikse på "airlines" sånn at den blir i stil med "scandinavian". OG husk, PHOTOREAL tail jeg har et fint bilde om du vil ha Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas nærbø Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 hehe men håpoer snart åainten blir ferdig Vil ut og fly ne -800 Sas snart Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 9. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2010 PHOTOREAL tail laugh jeg har et fint bilde om du vil ha Send meg gjerne bilde slik at jeg får se Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads Hjemmen Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Jeg skal prøve å finne det i dag Tom, men senere utover kvelden :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 10. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2010 Litt flere bilder av utviklingen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Rognlien Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Meget bra Tom! Men litt for lilla winglets kanskje..? Hadde også vært fint om du kunne gjøre dem litt blankere, samme med 'Scandinavian Airlines' skriften Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 10. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2010 Har ikke begynt på winglets enda, det blir nok siste jeg gjør, nå skal fin pussen gjøres og så skal under siden males så vingene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas nærbø Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 aiai denne likte jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.