Gå til innhold

KLM 747


Johan Holmseth

Anbefalte innlegg

@Johan Holmseth

 

PTV står for Personal TV, som betyr at man har en personlig skjerm i seteryggen foran eller i armlenet. På disse kan det enten være 10-12 filmer som spilles av på forskjellige kanaler uten muligheter til å starte filmen når en selv vil, eller sette på pause/spole. Man har også AVOD (Audio Video On Demand) som betyr at man har full styring over det man vil se av filmer som blir tilbudt, man kan starte de når man vil, samt sette på pause og spole.

 

Utvalget varierer stort fra selskap til selskap, noen ganger varierer det fra flytype til flytype innenfor et selskap også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig å fly 747ene til KLM, iallefall de jeg har flydd med (combi). Men Lufthansa hadde heller ikke PTV på sin 744. Derfor valgte jeg heller å fly KLM hjem fra Singapore nå, siden de bruker B772ER med AVOD på den ruten, knall det :)

I tillegg synes jeg 777 bråker mindre enn 747, iallefall der bak jeg sitter.

Og er greit med Flying Blue Petroleum, bra tiltak :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...