Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 6. februar 2010 Premium Medlem Del Skrevet 6. februar 2010 I tospann over vinterlige Nordland.I mangel av online-piloter på lørdagsmorgenen, er det en god erstatning med FS Recorder. Ikke noe nytt i det, men med ny PC er graden av nøyaktighet steget mange hakk, så nå er det enda mer gøy å fly formasjon med hjelp av FSRec. Aerosoft F-16, FSRecorderX, TrackIr4, here we go . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Rolandsen Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Aaaaaaargh!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pål Kasnes Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Herlig Ernst! Jeg trekker tilbake alt jeg sa om kantutjevning.ref. Flotte bilder og herlig presentasjon. Du slutter ikke å imponere når det gjelder å fly formasjon samtidig som du tar bilder. Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Veldig bra bilder Ernst! Kommer med bilder i natt fra vUSN/vUSAF trening. Blir nok litt dogfight :=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads Hjemmen Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 [size:17pt]JEG DAUER! [/size] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Rolig Mads rolig! Ambulansen er på vei :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Her er det bare lyden som mangler..NICE Ernst! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Nysveen Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Flotte bilder Ernst. Er dette et scenery som er tilgjengelig for andre som har oppdaget Bodø Hovedflystasjon? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 6. februar 2010 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 6. februar 2010 Takker for hyggelige tilbakemeldinger alle sammen . Er dette et scenery som er tilgjengelig for andre som har oppdaget Bodø Hovedflystasjon? Jada, Bodø ligger i filbiblioteket her i FS.no . Veldig bra scenery av Terje Brun, som også har fått med SAS-hotellet, småbåthavna og tilpasset bebyggelsen slik at den er snarlik byen. I tillegg har han klart å lage den militære siden med alle shelterne! - Og flyr du til Lofoten, så er jaggu Helle flyplass ved Svolvær også kommet med!! Jeg trekker tilbake alt jeg sa om kantutjevning He he, jeg har fått tilbake nattesøvnen, men jeg må innrømme at bildene kunne vært skarpere. Det er mye som blir borte fra det knivskarpe skjermbildet til det åpnes her i forumet. I mellomtiden er det komprimert både i "Photobucket" og "Explorern" og neimen om jeg veit....... Vel vel, det er uansett gøy å gjenoppdage FSX med ny PC . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads Hjemmen Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Hvor mye FPS har du med denne maskina og disse instillingene :grin: ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 6. februar 2010 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 6. februar 2010 Hvor mye FPS har du med denne maskina og disse instillingene ? FPS sier lite om flyfeelingen i FSX, så det sjekker jeg nesten aldri . Men på denne turen med 2 F-16 (jeg fløy samme turen 5 ganger før jeg klarte å holde følge hele veien, fra Bodø, over Meløy og Svartisen, innom Røssvoll og Mo i Rana, og tilbake til Bodø via Meløy) hadde jeg silkemyk flyt , meget realistiske bevegelser på flyene, nesten ikke merkbar oppdatering av bakketexturer OG IKKE ETT ENESTE LAGG. Når vi fløy over Svartisen i lav høyde var fartsfølelsen adrenalistisk. Det var først når vi nærmet oss tett skog rundt Røssvoll at jeg merket at alle trærne "spratt opp" rundt flyene.- I min gamle PC hadde jeg også brukbar fart på FSX, men da måtte jeg tåle at PCen brukte noen brøkdels sekunder på å hente inn landskapet av og til, og jeg måtte fly med minimum av autogen og mesh ( da snakker vi fortsatt om formasjonsflyvning med F-16). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Nysveen Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 tusen takk for det, da skal jeg laste det ned ASAP I tillegg har han klart å lage den militære siden med alle shelterne!Dette gleder jeg meg til å få kikket på, er de korrekt plassert også? EDIT: Jeg får ikke lagt det til i scenery library, den godtar ingen av mappene som et scenery, og ender bare opp i siste mappen i rekken, som det står at "ingen elementer stemmer med søket"? noen som kjenner til dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 6. februar 2010 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 6. februar 2010 Aha, da har du tydeligvis W7 ? Det er faktisk en bug i W7 som årsaker dette problemet med å legge til nye scenery manuelt i FSX. Det løses enkelt med et museklikk. Jeg har ikke forklaringen for hånden, men du kan google problemet og det kommer massevis av svar og gode forklaringer . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pål Kasnes Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 oppskriften ligger her FAQ for FSX Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Rolandsen Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Aaaaaaargh!!! = Inni helvette bra!!! Jeg tenkte jeg skulle drikke øl i kveld, men etter å ha sett dette så lurer jeg på om jeg skal ta litt promilleflyving istedet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas R.Pettersen Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Jada, Bodø ligger i filbiblioteket her i FS.no . Veldig bra scenery av Terje Brun, som også har fått med SAS-hotellet, småbåthavna og tilpasset bebyggelsen slik at den er snarlik byen. I tillegg har han klart å lage den militære siden med alle shelterne! - Og flyr du til Lofoten, så er jaggu Helle flyplass ved Svolvær også kommet med!! og snart kommer det en ny afcad til Helle, svolvær flyplass. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 6. februar 2010 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 6. februar 2010 Aaaaaaargh!!! = Inni helvette bra!!! :grin: he he, du vet å uttrykke deg klart å tydelig, et typsk flyveremne :grin: . Joa, turen var bra, men den kommer ikke opp mot MP-turen vi hadde i fjor høst ( nesten samme ruta ) med L-39. Det blir noen hakk bedre når vi kan prate med hverandre, samtidig som vi flyr i spektakulære landskap. Hadde nesten regnet med å se deg borte i Tongass Fjords :whistle: ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Nysveen Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Takk takk, da skal jeg kikke på den der. Spent på å se om ting står der de skal :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Rolandsen Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Ernst jeg kommer...vi skal fly sammen atter en gang... Jeg lover!! FTX PNW.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Rivedal Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Ah, kan ikke annet enn å savne tiden i Bodø når man ser disse bildene, flott som alltid Ernst. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.