Gå til innhold

Fighter ops med FSRec.

Anbefalte innlegg

• Premium Medlem

I tospann over vinterlige Nordland.I mangel av online-piloter på lørdagsmorgenen, er det en god erstatning med FS Recorder. Ikke noe nytt i det, men med ny PC er graden av nøyaktighet steget mange hakk, så nå er det enda mer gøy å fly formasjon med hjelp av FSRec. Aerosoft F-16, FSRecorderX, TrackIr4, here we go :D .

to1.jpg

to2.jpg

to3.jpg

to4.jpg

to5b.jpg

to6.jpg

to6b.jpg

to7.jpg

to8.jpg

to9.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Premium Medlem

Takker for hyggelige tilbakemeldinger alle sammen :D .

Er dette et scenery som er tilgjengelig for andre som har oppdaget Bodø Hovedflystasjon?

Jada, Bodø ligger i filbiblioteket her i FS.no . Veldig bra scenery av Terje Brun, som også har fått med SAS-hotellet, småbåthavna og tilpasset bebyggelsen slik at den er snarlik byen. I tillegg har han klart å lage den militære siden med alle shelterne! - Og flyr du til Lofoten, så er jaggu Helle flyplass ved Svolvær også kommet med!!

Jeg trekker tilbake alt jeg sa om kantutjevning

He he, jeg har fått tilbake nattesøvnen, men jeg må innrømme at bildene kunne vært skarpere. Det er mye som blir borte fra det knivskarpe skjermbildet til det åpnes her i forumet. I mellomtiden er det komprimert både i "Photobucket" og "Explorern" og neimen om jeg veit.......

Vel vel, det er uansett gøy å gjenoppdage FSX med ny PC :D .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Premium Medlem

Hvor mye FPS har du med denne maskina og disse instillingene ?

FPS sier lite om flyfeelingen i FSX, så det sjekker jeg nesten aldri ;) . Men på denne turen med 2 F-16 (jeg fløy samme turen 5 ganger før jeg klarte å holde følge hele veien, fra Bodø, over Meløy og Svartisen, innom Røssvoll og Mo i Rana, og tilbake til Bodø via Meløy) hadde jeg silkemyk flyt , meget realistiske bevegelser på flyene, nesten ikke merkbar oppdatering av bakketexturer OG IKKE ETT ENESTE LAGG. Når vi fløy over Svartisen i lav høyde var fartsfølelsen adrenalistisk. Det var først når vi nærmet oss tett skog rundt Røssvoll at jeg merket at alle trærne "spratt opp" rundt flyene.- I min gamle PC hadde jeg også brukbar fart på FSX, men da måtte jeg tåle at PCen brukte noen brøkdels sekunder på å hente inn landskapet av og til, og jeg måtte fly med minimum av autogen og mesh ( da snakker vi fortsatt om formasjonsflyvning med F-16).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk for det, da skal jeg laste det ned ASAP

I tillegg har han klart å lage den militære siden med alle shelterne!
Dette gleder jeg meg til å få kikket på, er de korrekt plassert også?

EDIT: Jeg får ikke lagt det til i scenery library, den godtar ingen av mappene som et scenery, og ender bare opp i siste mappen i rekken, som det står at "ingen elementer stemmer med søket"? noen som kjenner til dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Premium Medlem

Aha, da har du tydeligvis W7 ? Det er faktisk en bug i W7 som årsaker dette problemet med å legge til nye scenery manuelt i FSX. Det løses enkelt med et museklikk. Jeg har ikke forklaringen for hånden, men du kan google problemet og det kommer massevis av svar og gode forklaringer :) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, Bodø ligger i filbiblioteket her i FS.no . Veldig bra scenery av Terje Brun, som også har fått med SAS-hotellet, småbåthavna og tilpasset bebyggelsen slik at den er snarlik byen. I tillegg har han klart å lage den militære siden med alle shelterne! - Og flyr du til Lofoten, så er jaggu Helle flyplass ved Svolvær også kommet med!!

og snart kommer det en ny afcad til Helle, svolvær flyplass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Premium Medlem

Aaaaaaargh!!! = Inni helvette bra!!!

:grin: he he, du vet å uttrykke deg klart å tydelig, et typsk flyveremne :grin: .

Joa, turen var bra, men den kommer ikke opp mot MP-turen vi hadde i fjor høst ( nesten samme ruta ) med L-39. Det blir noen hakk bedre når vi kan prate med hverandre, samtidig som vi flyr i spektakulære landskap. Hadde nesten regnet med å se deg borte i Tongass Fjords :whistle: ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...