Øystein Haugan Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Hei Er snart ferdig med LN-TUM til Pmdg`s boeing. Komenter gjerne hva som bør endres,er ikke helt fornøyd med halen så den ska jeg gå over. Øystein Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geert Rolf Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 FYI: LN-TUM in real life OSL-AMS June 8, 2009: See My Photobook Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Gustafson Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Hei Øystein, Scandinavian har vel ikke det norske flagget på bakre delen av kroppen. Det var det vel SAS Braathens som hadde? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Rolandsen Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Du skal ha all honnør for å gi deg ut på painting av fly til FS, men jeg må dessverre meddele at dette er en paint som jeg ikke kommer til å laste ned. Ikke misforstå, du er langt på vei til å skape en flott paint, men alt i alt så blir denne for lite "skarp". Texturene på flyet er ikke klare nok og mange detaljer forsvinner i blur. Utgangspunktet er bra, men mye jobb gjenstår. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Rune: Mange av SAS flyene har fortsatt det norske flagget bakpå. Grunnen er vel at de ikke har tatt set bryet og painte om. De har jo norsk reg, så hvorfor ikke norske flagget også? hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per berge Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Flott arbeid. Liker sånne paint der du ser litt slitasje og realistisk texture. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Du skal ha all honnør for å gi deg ut på painting av fly til FS, men jeg må dessverre meddele at dette er en paint som jeg ikke kommer til å laste ned. Tror det må være bildekvaliteten vi ser her som gir det inntrykket Stian, jeg heller kunne ikke lastet ned denne ut fra disse bildene, ser mer eller mindre forferdelig dårlig kvalitet ut, unnskyld uttrykket Øystein. For meg ser det ut som et bmp bilde har blitt redusert med over halvparten av størrelsen og kvaliteten. Tror ikke painten er sånn i fs, håper i alle fall ikke det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas nærbø Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Dæven så bra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Gustafson Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 OK, Alexander, så der ligger altså årsaken. Takk for opplysningen. :blush: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre_Mælumshagen Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Har lenge ventet på at noen skulle laga LN-TUM Synes painten var bra Hvis noen kan forklare meg hvordan jeg konventerer texturene til 32 bits så laster jeg den ned og begynner å fly Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas nærbø Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 noen som vet kati denne kommer ut ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein Haugan Skrevet 7. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2010 Takk for komentarer ,jobber med painten å gir beskjed når den er klar på Avsim.. Øystein Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Lykke til Øystein Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas nærbø Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 gleder meg til den er klar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas nærbø Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 da håper jeg inderlig snart den er ferdig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein Haugan Skrevet 9. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2010 Er dette bedre... :confused: Scandinavian skriften forran kan se litt utydelig ut på dette bilde,men den forandrer seg litt etter hvilket lys man får på flykroppen.. Øystein Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth Rønning Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Ja! Ja dette er ekstremt mye bedre Øystein, stå på! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Kjærstad Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Andreas, du vet at det finnes andre SAS painter ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein Haugan Skrevet 9. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2010 Ja,regner med at jeg har den klar imorgen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein Haugan Skrevet 17. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2010 For informajon så ligg painten ute på Avsim for download. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.