Kristian-Mikkelborg Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Flere enn meg som ikke kommer inn på http://www.vatsim.net/ ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Moen Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Ser sånn ut ja. Har problemer med Vatspy også så er nok noen serverproblemer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Planlagt vedlikehold. Annonsert på forumet deres en god stund nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 og i vroute er metar unavailable for alle plasser? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian-Mikkelborg Skrevet 1. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2010 Oppe igjen nå Med ny look.. Kult :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Uææææææææææ! Det der ække VATSIM! :grin: Veldig bra og "nødvendig" oppdatering! Ser mye bedre ut nå enn før. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Jaggu på tide at de oppdaterte den gamle og rotete sia dems. Ble mye bedre og ovesiktlig nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Vinje Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Er det bare jeg som ikke kommer inn? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Henriksen Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Jeg er online på ENOS_CTR, så tror ikke VATSIM er nede... Prøv ulike servere hvis du ikke kommer inn på en. EDIT: Du mente sikkert nettsiden vatsim.net, der kommer ikke jeg heller inn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.