Per-kristian Jensen Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Hei Hei! Da skal jeg ha min første trening på Frankfurt. Starter med EDDF_A_GND fra 1900z til 2000z og går opp til Tårn 2000z til 2100z. Håper på litt trafikk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Skal ikke se bort ifra at ICE520 kommer fra Keflavik den dagen,og retur med ICE521 til Kef igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 1. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2010 AVLYST Min mentor ble gjort oppmerskom i dag om at min rating i VACCGER fortsatt var Observer av en eller annen grunn. Skjønner dog ikke helt hvorfor dette stopper meg ettersom jeg kan logge på posisjonen uten problem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.