Per-kristian Jensen Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Kom akkurat over denne på Simmarket: http://secure.simmarket.com/simaviatik-ag-motion-platform-advanced.phtml Koster bare 14,580.00 Euro eller 119,751.146 Kroner! Noen som skal kjøpe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Andersen Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Tror jeg kjøper denne først : http://secure.simmarket.com/simaviatik-ag-fighter-cockpit-p-51-mustang.phtml Tror den ville gjort seg bra i stua :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Rognlien Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Bare å begynne å spare nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Den så jo skikkelig fet ut den p-51 cockpiten.Nice! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Fås denne som nedlastning, eller kun boxed? :whistle: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Sjekk på TPB Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Moe Egenes Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Andrew, tror du får den på en USB minnepinne! Er sånn premium greier, men siden den koster over så og så mye, får du med pinnen. Står forøvrig Glitnir på den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KJ Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Jeg tror du er spik spenna gærn jeg. 119,7 mill Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon Aarøen Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Hehe.. er vel heldigvis ikke mer enn 119.000 når kommaene blir satt riktig, men det er jo likevel mye penger for kun en bevegelig platform :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Paulsen Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Den perfekte gaven til kona vil jeg tro, og siden den er hvit passer den diskret inn i de fleste stuer, uten å stjele fokus. Når den i tillegg støtter FS9 slipper man å kaste vekk masse penger på datautstyr, så her er det virkelig mye å tjene. Løp og kjøp! Ser forresten at den veier 600 kg, så den kan bli tøff å få gjennom linjene Andrew. Ligger vel litt over mitt nivå og budsjetter, men prisen var vel egentlig ikke så helt borti natta ille, sånn relativt sett..? :whistle: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.