Jens-Ole Kjølberg Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Hei, Har hatt nonop FS pc i et par mnd, så har ikke blitt noe flygning på en stund nå. Her om dagen tok jeg en titt på noen av screenshot mappene mine på photobucket og her kommer en "mimre" serie av bilder av noen av de repaintene jeg laget sist år. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens-Ole Kjølberg Skrevet 30. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2010 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harald Strand Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 NYDELIGE bilder! Dette må være noe av det bedre jeg har sett noengang! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Hugo Magnussen Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Fine bilder. Likte best den helien uten rotor... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads Hjemmen Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 "Hvordan fly flyr du?" haha! Nei, du er glad i det militære kan vi se! Fine bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 30. januar 2010 Premium Medlem Del Skrevet 30. januar 2010 Long time no see, og du er ikke snau når du først dukker opp! Balsam for øynene og et friskt pust i forumet. Topp kvalitet hele veien!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Moe Egenes Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Må si at Sjøsprøyten (Seasprite) er ett veldig flott helikopter! Og disse repaintene her, fy fader. Nydelige greier dette Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Nei, du er glad i det militære kan vi se!Enda godt at det er flere av oss her inne som liker ordentlige flymaskiner, og ikke bare luftbusser Flotte bilder Jens-Ole, og flotte paints som vanlig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Bachke Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Flotte bilder Hvor kan en få tak i den L-188'n? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads Hjemmen Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Nei, du er glad i det militære kan vi se! Enda godt at det er flere av oss her inne som liker ordentlige flymaskiner, og ikke bare luftbusser Flotte bilder Jens-Ole, og flotte paints som vanlig smile Sant så sant! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens-Ole Kjølberg Skrevet 31. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2010 Takk for det! Ja er ikke mange rør med vinger og passasjer vinduer på min pc... Har aldri helt skjønt morroa med å drive å fly fra punkt a til punkt b i rette linjer i mange tusen ft..hehe Fred Olsen Electra painten ble til på grunn av en ex P-3 pilot som er nabo.. Og husker jeg rett så rakk jeg å laste den opp før pc'n ble svart. se på de store fs sidene. Og det er rotor på Seaspriten, synes bare ikke på mitt screenshot Bra model fra alpha forresten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.