Gunnar van der Meeren Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Endelig kom den - Carenados Cessna 185 Skywagon. satt og trippet mens den sakte, men sikkert ble lastet ned - denne måtte bare testflyges med EN GANG!! :grin: Da er selvsagt Tongass Fjords en bra match for kongen over bush maskinene. Og den skuffer ikke - dette var moro!!!..... Nydelig utførelse. Førsteinntrykket er at den oppfører seg meget bra, og taildragger egenskapene er fine. Kommer foreløpig bare med hjul, men vi håper på utvidelsespakker med flottører og ski. Solid lydpakke!.... absolutt troverdig! :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Arild Gjemble Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Lekkert Gunnar. Denne skal inn i hangaren så fort jeg kommer hjem til PC'en min igjen. Det er sikkert! Den er som skapt for Alaska. Håper bare skipakka kommer snart, slik at denne kan bli verktøyet under Air Force Yukon Quest og Iditarod Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Nydelig utførelse at en herlig presentasjon Gunnar! Denne er herved stilt på handle liste, så den kommer forhåpentligvis ned her om ikke så lenge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 24. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2010 Gled dere! Carenado har akkurat svart at det kommer en utvidelsespakke (uten å utdype om denne inneholder flottører - men det tror jeg at den gjør... :grin:) Kanskje ser vi også ski på denne modellen om en stund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Kjempeflotte bilete Gunnar. Dersom du har litt kontaktar i Carenado, så push litt på for at dei lagar storebroren til denne maskina, Cessna 195 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 24. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2010 Dersom du har litt kontaktar i Carenado, så push litt på for at dei lagar storebroren til denne maskina, Cessna 195 smile Det er bare å legge den til i ønskelisten til Carenado... :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Korleis gjer eg det då? :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 24. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2010 Carenado har eget supportforum under AVSIM forumet. Her er det en ønskelistepost (som etterhvert har blitt ganske lang....): Support forum Du må registrere deg på AVSIM forumet for å kunne poste her. Ellers så har Carenado uttalt at Skywagon også blir laget for FS9. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Nei då håpar eg på at andre ønsker det for meg. Orkar ikkje registrere meg på enno eit forum :grin: Har du forresten testa PA32'n deira? Er ganske nyfiken på å fly litt Saratoga, men har ikkje funne ut så mykje om den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 25. januar 2010 Premium Medlem Del Skrevet 25. januar 2010 :cry: UUÆÆÆÆÆÆ ! Råstilig arbeidsmaskin. Du er rask med nyhetene Gunnar, og dyktig med bilder og presentasjon!! Det er så det sviir i øynene........ Ser at Carenado prøver å skvise litt ekstra ut av denne modellen, ved å selge flottørutgaven som tilleggspakke. Kan ikke bebreide dem for det. Er trygg på at dette er kvalitet, men venter likevel spent på dine erfaringer fra "bushen" etter som timene øker i loggboken . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Magisk! Flott presentert Gunnar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Rognlien Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Gjomt (: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Det finnes en sang som passer til deg Gunnar "Alltid tidlig ute, på sin flyger rute.... " Flotte bilder, nydelig fly Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 25. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2010 Det finnes en sang som passer til deg Gunnar "Alltid tidlig ute, på sin flyger rute.... " Noen må vel ta over nå som Ernst har pensjonert FSX PC'en.... :grin: Takk til alle sammen - gleder meg til å fly den mer i kveld. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Noen må vel ta over nå som Ernst har pensjonert FSX PC'en.... Hæ, det var jo en "sjokk" opplevelese deluxe he he, hva skjedde? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 25. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2010 Hæ, det var jo en "sjokk" opplevelese deluxe he he, hva skjedde? Han var litt uheldig under en diskinstallasjon..... :blush: Forhåpentligvis kommer han sterkt tilbake når abstinensene bilr for voldsomme.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Har bare en ting å si, Comodo Time Machine.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 25. januar 2010 Premium Medlem Del Skrevet 25. januar 2010 Hæ, det var jo en "sjokk" opplevelese deluxe he he, hva skjedde? Han var litt uheldig under en diskinstallasjon..... Forhåpentligvis kommer han sterkt tilbake når abstinensene bilr for voldsomme.... Sklompfh :sick: abstinensene har hærjet lenge og voldsomt, så egentlig skulle jeg vært hentet av noen med hvite frakker for lenge siden...... :cry: Men det som er enda verre ( ) : nå har jeg begynt å skli inn i en apatisk gifaen-tilstand, hvor jeg faktisk begynner å LIKE tilværelsen uten FS?!?! Plutselig fikk jeg tid til så mye annet, og det føles veldig fristende å bruke fritiden til helt andre ting ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Det gjør seg godt med pauser fra FS, jeg for min del driter meg ut på andre ting, har lenge slitt med "musesyke" og nå har det gått så langt at jeg ikke får spillet spill a klassisk skytespill osv. hvor musen er aktiv i bruk, men fremfor å ikke bruke data i det hele tatt (fryktlig tanke) så bytter jeg over til noe annet som roer ned musebruken, hjelper det, he he vel litt kanskje, kan jeg gå tilbake og spille, nope. Så ja, en etterlengtet pause burde være godt på alle områder. Beklager avsporing Gunnar.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens-Ole Kjølberg Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Nice! Er faktisk en del militære mulighter for painter for denne Cessnaen, flere land som brukte den som arvtaker for Bird Dog'n til recce og FAC tjeneste. Så spørs nok om det ikke blir en Sør Afrikansk SAAF og Rhodesisk paint på meg og kanskje en Sør Vietnamesisk U-17 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 31. januar 2010 Premium Medlem Del Skrevet 31. januar 2010 nå har jeg begynt å skli inn i en apatisk gifaen-tilstand, hvor jeg faktisk begynner å LIKE tilværelsen uten FS?!?! Plutselig fikk jeg tid til så mye annet, og det føles veldig fristende å bruke fritiden til helt andre ting ?? .......hvor lenge var Ernie i Paradis? Jeg kunne jo ikke sitte rolig i godstolen å lese ei bok, mens Gunnar flyr villmann med den ene lekkerbisken etter den andre :cry: !! Jeg simpelthen bare MÅTTE ha denne Carenado-modellen . Herlighet for et fly. Vi gærne har det godt....... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pasi Jorgensen Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Velkommen tilbake :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Clausen Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Nyder også selv at holde pause fra FS. Specielt om sommeren. Men om vinteren er jeg stor FS bruger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 31. januar 2010 Premium Medlem Del Skrevet 31. januar 2010 Mnja, det var ikke bare nytelse Johan, men jeg er enig i at man bør ta noen pauser, og da aller helst frivillig . Velkommen tilbake Takker Pasi, men jeg var ikke så veldig langt unna :grin: . Sorry Gunnar, mente ikke å kuppe innlegget ditt, ville bare si meg enig i at Carenados Cessna 185 er en fabelaktig fin modell, og at reportasjen din fikk fart på FSX igjen :blush: :whistle: :grin: . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 1. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2010 Ja, velkommen tilbake Ernst! :grin: I løpet av helgen har jeg startet med å male Skywagons. Først ute er en svenske (hadde sans for fargene :grin: ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 1. februar 2010 Premium Medlem Del Skrevet 1. februar 2010 Rålekker Gunnar, veldig tøff fargesammensetting! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.