Sindre Holberg Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 http://forum.vaccsca.org/index.php?showtopic=26133&pid=22439&st=0entry22439 Siden Alexander Lund nå har pensjonert seg i vaccsca, så trenger vi(jeg) en ny assistant event coordinator! Håper å se en av deres søknad i bunken Mvh Sindre Holberg Event Coordinator-vACCSCA accsca13@vaccsca.org Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 27. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2010 REMINDER! Søknadsfristen er kl 21.30 ikveld Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Tre dagar tebkjer eg me seier Og det er vel lang nokfrist? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 27. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2010 Søknadsfristen er veldig kort ja. Dette er på grunn av at jeg trenger personen, KJAPT! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Siden Alexander Lund nå har pensjonert seg i vaccsca, så trenger vi(jeg) en ny assistant event coordinator! Klarer du ikke jobben alene da? Tross alt ikke så mange event i Vaccsca Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 27. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2010 Hehe, mr. funnyguy? Ja, vi trenger en assistent. Man klarer feks ikke å dra avgårde ett realtime alene. Pr. nå jobber vi med ett nytt. 4 mann jobber med dette Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Er det så mye styr da? Dessuten skal Realtimet være 7 Februar og jeg vet av erfaring at det ikke er såååå mye jobb dersom man vet hva man holder på med. Det er nå en og en halv uke igjen til ESSA Realtime, du bekreftet i morgest at det fortsatt ville være på Søndag 7 Februar. Dere har ingen advertisement, dere har i følge listen din 3 av 11 posisjoner dekt på Need to Have listen din. Min erfaring er at dere må ha minimum 2 uker med advertisement (ref Gardermoen Realtime, hvor jeg var initiator) I tilleg så mangler dere 9 kontrollere. Husk at du MÅ ha fyllt opp Need to Have listen. Det jeg vil frem til er at du maser på at du må ha ny Assistant Event Coordinator fordi du trenger hjelp med et event som i utgangspunktet er for dårlig annonsert. Nå vet jeg at det godt kan hende at det er flere en 3 kontrollere til eventet, jeg bare baserer meg på listen du har lagt ut på VACCSCA. Du annonserte for ATC den 19 Januar. Da var det 3 uker til Eventet. Det er av erfaring for kort tid. Dog skal det sies at jeg ikke er i VACCSCA lengre, og skal være forsiktig med å tråkke på folk, men jeg håper du forstår hvorfor jeg skriver det jeg skriver og hva jeg faktisk mener og vil frem til. - 11 dager igjen til Event - Ingen bookingside er åpnet - Ingen Advertisement - For lite controllere for eventet i følge din liste - Du setter en søknadsfrist på 3 dager Jeg vil ikke bli overrasket dersom Eventet blir flyttet. Dersom dere velger å holde eventet den 7 Februar, blir jeg overrasket dersom det kommer betydelig mye trafikk. Helt 100% ærlig så tror jeg at du har for lite erfaring, og for lite motivasjon/tid til å jobbe som Event Coordinator. Mange her inne vil nok si at jeg kun sier dette fordi jeg også søkte som Event Coordinator, men det har ingenting å si nå, ettersom jeg er i VACCSAG. Dersom jeg på noen som helst måte har truffet noen, eller gått til angrep på noen eller på noen som helst måte sagt noe upassende i saken ønsker jeg å beklage, da det ikke var min intensjon. Jeg er bare litt lei av all masingen fra Sindre sin side her på forumet og blir litt oppgitt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 27. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2010 Javell!?! Jeg bestemmer ikke over LFV i Sverige, og det vet du godt. Ja, eventet blir mest sannsynnlig flyttet. For lite erfaring: ja. Men jeg har masser av motivasjon for å jobbe som EC, og har det artig når jeg arbeider. Fair enough, jeg kan si som sant at jeg egentlig ikke bryr meg så hardt om hva du sier. Men du; helt til slutt. Kom med eksempler på min "masing" Har ikke hørt den før.. Til alle som har lyst å søke: Ikke bry dere om dette. Alltid noen som er uenig. Håper mange søker, for jeg gleder meg til å jobbe med en av dere Sindre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Mathias Moberg Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 What he said. Hater å måtte trekke opp NY igjen, men vi har vel ca 350 controllers + 70-80 visitors, og der annonseres events ihvertfall 1-2 mnd før ting skjer hvis det trengs piloter. Hvis det er ett VA som arrangsjerer noe, så er det ca 3-4 ukers frist for controller signup. Det er noe som burde være ett minimum synes nå jeg ihvertfall. Når det gjelder assistant event coordinator, så ser jeg rett og slett ikke poenget. Vi har en type, som nå har klart events frem til januar 2011 og har stål kontroll. Det gjelder rett og slett bare å legge viljen i det, så trenger man ikke to mann. Sorry. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 27. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2010 Jada jada... Vi jobber med SOP for events som skal forbedre ting. Men det som kanskje gjør at vi ikke har så mange events er fordi folk ikke støtter opp om dem? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Man klarer feks ikke å dra avgårde ett realtime alene. Pr. nå jobber vi med ett nytt. 4 mann jobber med dette Realtime er jo noe annet da, stå på.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Til deg PK, skjønner godt at du ikke fikk jobben som EC, og det tror jeg er like greit. - Skjerp deg! Vet ikke hvordan du hadde følt det når du sitter i en ny stilling og har egentlvig 0 erfaring om hvordan man setter opp ett RT event og plutseig mister sin assitent som faktisk hadde litt erfaring! http://www.flightsim.no/ubbthreads/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=528197#Post528197 Les den og think again Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Henriksen Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Jeg har ikke ord... enkelte her inne virker det for meg som kun er ute etter å rakke ned på andre og har ett behov for å markere seg. En assistent er en possisjon som enhver staff medlem kan velge helt selv uten å måtte gå via noe forum osv... Jeg tror sindre valgte å gå ut for å få flere kandidater - kanskje noen som han ikke hadde kommet på selv heller. Så at det blir ståhei av dette er jo ganske utrolig, Sindre kunne bare valgt en uten å latt andre få sjangsen til å søke så dette er en ren bonus at alle fikk muligheten. Så må dere gjerne forklare for meg hvordan DERE kan vurdere at Sindre ikke trenger en assistent? Å dra igang et event på egenhånd er svært mye arbeid, ikke alle har masse fritid til å kun holde på med VATSIM, mens andre (uten å nevne navn) holder kun på med VATSIM på fritiden... Folk har et liv utenom, hvis Sindre føler at han trenger hjelp så er det opp til han å vurdere... Er helt sykt at noen kritiserer slikt. Når det gjelder ESSA realtime så er den besluttet utsatt pga mangel av ATC og for liten tid for advertising. Alle større events i vaccsca annonseres minst 2 uker før og dette fikk vi ikke muligheten til denne gangen pga lite ATC påmelding. Andreas har gjort en kjempejobb for newbies og dro på eget initiativ igang et minievent, er det da rett av dere å kritisere han for at ikke vi andre ATCer stilte mannsterke opp? Han dro igang et uoffisielt event hvor folk kunne melde seg på for å ha det gøy en mandags kveld... Han skrev jo i tråden at han var åpen for forslag og datoer. Jeg synes slike initiativ er helt supert og fra min side får du ihvertfall mye ros for det Andreas. Dette er en hobby gutter, la oss ikke glemme det. Se possitivt på ting istedenfor å komme med negative innspill som ikke hjelper noen verdens ting. Har du kritikk å komme med så tror jeg den enkelte person er veldig villig til å høre på forslag, men ikke via et offentlig forum? Send en mail... My 2 cents. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Ruud Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 2+2=4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Som du sier Henriksen, så kunne en assistent blitt tildelt oppgaven uten noen form for utlysning! Men når det først da blir publisert at "stillingen" er ledig må man få lov å reagere på at tidsrammen kun er 3dager. Da vil det være mange som mister muligheten til å få informasjonen om at her kan det søkes om man er intressert! Etter om man da skal ha inn en person om 3dager allerede er det jo nesten like greit å la være å utlyse Og hvis noen lurer så nei jeg søkte ikke, og ja jeg så tråden i tide(dog først i dag) uten å ønske å søke. Og kritiserte jeg Andreas personlig??? Nei! 1.Jeg påpekte at det ble et misslykket event men at Andreas skulle ha for engasjement og forsøk. Så hvordan du får det til å bli kritikk er jeg litt usikker på. 2.Jeg satt også på ENBR samtidig som Andreas i kveld og kontaktet han på chat og gratulerte med posisjonen og nevnte at krittiken i innlegget ikke var rekket mot han. 3.I innlegget mitt gratulerte jeg han også 2ganger! 4.Her ser jeg vi roser de samme egenskapene men som jeg leser innlegget ditt vil du ha det til at jeg kritiserer han?? Hvordan er det mulig da? sånn helt til sist: Jeg har alltid vært av den oppfattningen av et debattforum burde ha tak-høyde for uenighet og diskusjoner! Uten at dette skal gå på person! Takhøyden for å være uenig spesielt ting angående Vaccsca/Vatsim virker å være mangelfull!? Er dette korrekt oppfatning? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 I don't care! Anders, VACCSCA sin Event Coordinator bekreftet i går morgest at Eventet ville bli holdt Søndag 7 Februar. Get the point? Men jeg skjønner at det blir feil av meg å gjøre det jeg gjør her nå så jeg skal stoppe nå! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 28. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2010 PK, nei jeg bekrefet ikke det. Jeg sa at vi skulle bestemme iløpet av gårsdagen. Det gjorde vi, og det står det om på vaccsca forumet. Get over it! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Klepp Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Herregud... Sindre hadde dårlig tid på å finne en ny. Tre dager eller ei, de som var så heldige å være inne på forumet iløpet av de tre dagene hadde muligheten til å søke, de som ikke rakk å se utlysningen, TOO BAD, de får vente på neste sjangs. Skjønner bare ikke interessen for å klage på sånt. Det er slikt som gir folk mindre lyst på å bruke av sin fritid på vatsim. Noen her er gjengangere når det gjelder å kritisere. Klart det er takhøyde for diskusjon i vaccsca, det er bevist gang på gang. Men for en sånn drittbagatell? Finn noe bedre å bruke tiden på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 28. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2010 Ditto! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Ble bare litt oppgitt over at det ble vinklet dit at jeg kritiserte Andreas. Ganske godt gjort når jeg og han som hinter til det berømmer de samme egenskapene til Andreas og når han blir gratulert to ganger i samme innlegg og samtidig får beskjed på chat om at det ikke er noe rettet mot han! Må jo få lov å stusse litt på det ihvertfall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Stangenes Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Som jeg sa til deg når vi satt team på ENBR, Anders, er jeg enig i at utlysningsfristen var kort. Ellers vet jeg ikke om det er all kakaoen som gjorde utslaget, men synes det virket spennende å få muligheten til å komme mer inn i Vaccsca. Det er jo en assistentjobb dette her, så noe store greier er det altså ikke. Mer enn det tror jeg ikke det er nødvendig for meg å si, annet enn takk til alle som har kommet med lykkeønskninger! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Synes at det er helt søkt at en som har havnet i klemma med VACCSCA så mange ganger at han har blitt kastet ut skal begynne å kritisere på et offentlig forum. Om du har noe å si så kan du sende en mail, for crying out loud. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.