Kenneth Rønning Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Jeg lurer på om dere andre på Vatsim ser flyene i simmen når dere er på? En annen ting er at jeg må bytte navn på profilen min som jeg ikke får gjort, håper noen på forum som har med Vatsim kan forklare eller endre navnet mitt til real? Såvidt jeg vet er det vel forbudt å ha fake navn? Men det skyldes imidlertid at det var en kompis som fiksa Vatsim for meg, og selvsagt kalte han seg for noe helt annet enn mitt navn, jeg vil gjerne ha dette fikset snarest, men må bare ha hjelp å vite hvordan? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai Dreyer Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Klepp Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Kai prøver altid å spare mest mulig pixler i svarene sine Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth Rønning Skrevet 24. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2010 Skjønner :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleksander rødland Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Når du har logget inn på vatsim prøv og gå i menyen hvor man kobler til en multiplayer og join den serveren som står i listen der. Da tenker jeg du ser andre fly. Akkurat det med navn så er jeg ikke sikker. Tror ikke noen på dette forumet har med Vatsim og gjøre, men du kan jo alltids sende mail til de og høre hvis ikke så er jo muligheten der for å opprette en ny konto. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Å opprette ny konto vil nok ikkje hjelpe. Det er forbudt å ha to kontoar på Vatsim. Men ein mail til support på Vatsim så er nok saken fiksa Brannmur og virusprogram har ein tendens til å blokkere deg ifrå sjå anna trafikk på vatsim. Sjekk dette også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Henriksen Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 For å endre navnet ditt må du kontakte membership her: http://membership.vatsim.net/user Trykk "Open a Ticket" så velger du vateud og norway. Så er det bare å fylle inn navn osv og ibunnen skriver du problemet ditt (i dette tilfelle at du ønsker å endre navnet ditt). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.