Bobbo Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Ja... da var det Lelystad igjen...... Dette gleder jeg meg til. Jeg driver å sjekker litt på nettet om biletter og det er mye mulig at jeg blir til mandag. Så slipper jeg å reise grytidlig på søndag for å nå hjem. Og denne gangen tror jeg at det blir hotell i Amsterdam, slik Vidar skisserer i et tidligere innlegg. Og 1 dag på utstillingen er nok for meg. For de som ikke har vært der før, - anbefaler jeg ihvertfall 1,5 dag der oppe. Mye interessant å se. Ja... dette blir moro... Paul, Kai og Ivar - planer??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Jeg kommer til og booke med KLM. Flydde dem i Juni OSL-AMS-NCL-AMS-OSL og var meget godt formøyd med dem. Bra comfort og bra service. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 10. august 2010 Premium Medlem Del Skrevet 10. august 2010 Det hørtes interessant ut med Duxford. Ikke i stedet for Lelystad, men i tillegg Her får man jo både Duxford som museum, flyshow og flightsim i en pakke. .....Tror jeg går for bare Lelystad, litt kjedelig å reise alene til Duxford. - Og til Lelystad foretrekker jeg å bo på hotell i Amsterdam, så kan man være litt turist i tillegg. Satser på å reise fra Bodø torsdags kveld, så rekker jeg ett av mårraflyene på fredag fra Gardermoen til Amsterdam. Retur mandag, så slipper jeg å stresse tilbake på søndagen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Har kommet et forslag om å bo i Harderwijk slik vi gjorde i fjor, og med argumenter som: - det er ikke all verdens av turisme vi får gjort i.l.a. en kveld og en halv dag i amsterdam... og - det sosiale er viktigst og middag og god drikke får vi i Harderwijk også, ikke minst til en rimligere hotelleie Må ærlig talt si at jeg er ganske enig. Hva tenker dere andre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Rune Iversen Skrevet 16. august 2010 Premium Medlem Del Skrevet 16. august 2010 Her har jeg en tendens til å være enig med Geir. Er vel kanskje ikke noe storbymenneske, da, for jeg er ganske så sjarmert av Harderwijk. Hotellprisene er kanskje også en sak, men et annet poeng er at jeg tror at det blir lettere å bli enige om et sted å samles i denne lille byen enn i storbyen Amsterdam, med alle sine muligheter. Har planer om plutselig å sette meg ned og se på mulighetene. Og jeg går for Harderwijk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thor Johannesen Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Selvsagt blir jeg med uansett MEN . . . jeg er enig med Geir og Rune sine argumenter. Tror det blir en mer samlet gjeng i f.eks. Harderwijk. Det sosiale er jo viktig - synes nå jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Egil Johnsen Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Jeg går også for Harderwijk. Er jo allerede kjent der. Bodde på et hotell som heter Hotel Marktzicht. Dette er vel det billigste alternativet (Kr. 1.070 for to netter). Egil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Vidar Eggen Skrevet 16. august 2010 Premium Medlem Del Skrevet 16. august 2010 Da følger jeg på, siden flertallet havner i Harderwijk. Det er ikke veldig mange rom på Marktzicht. Booket via www.hotel.nl. Ingen booking fee eller forhåndsbetaling. Veldig greit. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Jeg herma etter Vidar... Booking confirmed Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Members Øyvin Sommer Skrevet 16. august 2010 Members Del Skrevet 16. august 2010 Da var også jeg booket inn på hotell Marktzicht. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Fjeld Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Da var også jeg booket inn på hotell Marktzicht. ..og jeg blir å finne ombord på disse flightene. SK 821 fredag kl 08:30 OSL - AMS SK 828 søndag kl 18:55 AMS - OSL Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Og Bobbo fikk litt fjernhjelp fra lastebilen i de svenske skoger som han befinner seg i, og fikk booka inn på samme hotell han og. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Rune Iversen Skrevet 16. august 2010 Premium Medlem Del Skrevet 16. august 2010 Og der var jeg plutselig booket inn på Marktzicht, jeg og. Utrolig hvor mange rom de må ha der Ned 0830 fredag, opp 1305 søndag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Siden jeg ikke er særlig kjent i di trakter ser jeg ingen annen utvei og booke med SAS selv, slik at jeg kan få holde følge med de av dere som er kjent der nede. Og der var jeg plutselig jeg også booket inn på Marktzicht. Merkelig dette. De må jo ha ubegrensa med ledige rom på det hotellet :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Egil Johnsen Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Der var min bestilling også i boks. Hotellet ble Marktzicht, nattfly til EHAM (SK821) og kveldsfly tilbake til ENGM (DY1257). Det blir tøft å stå opp midt på natta, men vil man så vil man. Jeg har god erfaring med Norwegian fra EHAM. De holder til på en egen terminal (helt til høyre). Da jeg reiste fra EHAM i fjor, så var det ingen kø, ja knapt noen mennesker i det hele tatt. Jeg var den eneste personen i sikkerhetskontrollen (bortsett fra vaktene da). Jeg var jo tidlig ute, så det ble jo flere mennesker etter hvert. Ellers så er jo EHAM en skikkelig maurtue. Men det skal bli gøy å treffe gjengen igjen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thor Johannesen Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Da har også jeg rom på samme hotel i Hardewijk. Drar ned fredag med SK821 kl 8.30 og hjem SK822 kl 13.05 på søndag. Gleder meg til å treffe kjente og ukjente simmere. Pris: Kr 1470 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Flighter booket: SK 821 fredag kl 08:30 OSL - AMS SK 828 søndag kl 18:55 AMS - OSL Prisen på disse er i dag NOK 1700,- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.