Øystein Haugan Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Da er jeg ferdig med DYA painten...bare ett bilde ! Regner med at den blir lastet opp på VNAS om ikke lenge. Ha en fin kveld Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas nærbø Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Fin paint Håper på og få flydd den i morgen Du burde laste den opp på avsim.net og flightsim.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 avsim.com, ikke .net Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein Haugan Skrevet 17. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2010 Da er den lastet opp på Avsim..gi beskjed om ikke alt er som det skal være når dere får testet den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth Rønning Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Hmm, har ikke testet denne, men har testet en hel del andre av paintene dine og samtlige er blurry hos meg. Så jeg lurer på om du vet hva det kan være som gjør det? Eller om det kanskje er nHancer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein Haugan Skrevet 17. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2010 Nej ikke godt å vite,men Nhencer er det nok ikke...Prøv denne painten å gi beskjed om det sku være på denne også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Finner den ikke på AVSIM. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth Rønning Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Da er vi to, så håper den kommer ut snart slik at jeg får gitt tilbakemelding på den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein Haugan Skrevet 17. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2010 Har sendt den inn...kommer væll straks tenker jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.