Gå til innhold

Norwegian LN-DYB B737-800 Relased !!


Anbefalte innlegg

Beklager å si det Andreas, men du må nok jobbe mer med paintingen. For å fremstå som en god painter (Paulo og Tom) må du være perfeksjonist og bruke den tiden du har til rådighet.

Bedre å bruke litt tid å få den bra, enn å bare haste gjennom og lage en paint som, etter min mening, ikke er spesielt bra, desverre. :eek:

 

1.For det første, finn en Norwegian logo som ikke er uklar.

http://www.brandsoftheworld.com/ sjekk linken. Der kan du laste ned i formater som gir deg tillatelse til å blåse bildet så stort som mekka. :grin:

2. Prøv å finn bilder av flyet, og analyser fargene og nyansene, slik at du får fargene rett iforhold til hverandre

3.Benytt foto og bilder til å lag painten, da blir det straks VELDIG mye bedre!

4. Benytt photoshop om du har, for det er absolutt best. Der kan du bli kvitt bla. den lyserøde firkanten rundt Norwegian logoen som er på nesen. Dette ser ikke bra ut, etter min mening

5. Ikke gi opp, selvom vi kanskje er litt harde mot deg nå i starten. Det er viktig å se på det som å motta ny kunnskap og lærdom, fremfor å føle seg hakket på.

 

Det er mye aspekter som er med i bildet når det gjelder paiting, og jeg har vært borti det meste, selvom jeg ikke har så alt for mang painter bak meg!

 

Håper det kanskje hjalp litt, selvom du også fikk mye tips av Tom her, på det andre posten!

 

Mads

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...