Kristoffer Vinje Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 men jeg fyller jo 13 til sommeren så det er vel ikke så nøye om jeg er 12 ? fyller jo 13 i 2010 Jeg skal ha billappen, men er ikke 18. Men jeg blir jo det om 3 uker. Tar ingen lag her. Har hørt Andreas på VATSIM og syns han klarte seg greit. Men det er samtidig brudd på regler, men ikke rage helt på han fordi han brøt en regel. Vi har alle gjort det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Andreas: Skjønner ikke hva du vil frem til Kristoffer: Tror du VATSIM som har så mange medlemmer kan drive med unntaksregler, nei tror nok det blir rotat! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Elvheim Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Det er sikkert mange som har svinn på skogen sånn sett, men når du registrerer deg så må du oppgi fødselsdato. Når du lyver om det så må man ta konsekvensen av det. Men det er ikke alt som er like permanent i vatsim, så alt håp er jo ikke ute... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas nærbø Skrevet 17. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2010 der holder jeg med Kristoffer asså Alle har sikkert brutt reglene på vatsim en gang Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Ja folkens, La oss bare fortsette med det! *IRONI* Okei, jeg skal ikke bry meg med dette lengre. Foreslår at en moderator bare stenger tråden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Vinje Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Mente ikke at alle ha brutt en regel på VATSIM, men hvem har vel f.eks ikke kjørt over fartsgrensa? Arguing over the internet is like .... nei, tror jeg dropper den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Henriksen Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Kristoffer, det er forskjell på å: 1. Bryte fartsgrensa 2. Ikke ha lov til å kjøre bil (man er under 18) Kjører du 10 km/h over fartsgrensa så vil du få en liten bot, kjører du uten lappen så vil du få sperrefrist for å ta den + bot. Alle har nok vært på feil side av fartsgrensen en gang i livet men tviler på alle har kjørt på de offentlige veier før de ble 18. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Kan dere ATC gi en tilbakemelding om hvordan jeg har flydd ? Jeg kan bare svare fra mitt ståsted: Jeg syns kommunikasjonen din gikk helt greit, hverken værre eller bedre. -Det er tydelig du kan å fly, du vet hvordan fly ILS/STAR/SID og alt det "nødvendige". -Det du skal ha MYE credit for er at du var veldig aktiv, også på treninger/utsjekk. Dette i seg selv løfter ihvertfall mitt inntrykk av deg som pilot. Det du derimot burde ha gjort er å holde deg til regelverket, men det har du merket konsekvensene av selv de siste mndene vil jeg tro. Men hadde det vært opp til meg, noe det ikke er så ser jeg ikke noen grunn til at du ikke kunne fått en slags "disp" for å være mindreårig på Vatsim! ( dette selvfølgelig om slikt var mulig, noe jeg ikke vet...) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Og Nærbø: når du beskylder et staffmedlem på vatsim for å ha sladret, så faller det på sin egen urimelighet. Lær deg å følge reglene! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas nærbø Skrevet 17. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2010 ok , jeg beklager Alexander Lund og neste gang/viss jeg får komme tilbake kommer jeg til og følge regelverket. Håper dere får et fint vatsim halvår / år Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth Rønning Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Alle har nok vært på feil side av fartsgrensen en gang i livet men tviler på alle har kjørt på de offentlige veier før de ble 18. De som kjører moped har nok det :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Henriksen Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 noen må ha det inn med skje, jeg mente selvfølgelig personbil klasse B Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Men hadde det vært opp til meg' date=' noe det ikke er så ser jeg ikke noen grunn til at du ikke kunne fått en slags "disp" for å være mindreårig på Vatsim! ( dette selvfølgelig om slikt var mulig, noe jeg ikke vet...)[/quote']Vel, det blir neppe opp til deg i overskuelig fremtid. Husk at VATSIM er registrert som en organisasjon i USA først og fremst, og dermed underlagt amerikanske regler mht. datalagring. Og det å lagre data om personer under 13 år er det ikke alle som har lov til å gjøre... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.