andreas nærbø Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Har ett problem på sqaxbox når jeg skal snakke med tårnet så kommer en dyyd lyd i PMDG 737 noen som hvet hva det kan være ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth Rønning Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Beskriv, altså man har mange lyder i cockpit, så du må nesten forklare lyden om vi skal ha noen sjans til og hjelpe deg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas nærbø Skrevet 15. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2010 når jeg trykker null så kommer en rar lyd og jeg får ikke kotakte tårnet med voice Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Hvilken lyd? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas nærbø Skrevet 15. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2010 dyyd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Åja den ja! Hadde den før, men nå har jeg mere wiiiiiiiw lyd. Fryktelig irriterende altså... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Stangenes Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 hehe spesielt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Ehh ja... Opptak kanskje?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Sæther Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 hahaha dæven du kan ha dine kommentarer :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Ehm Nærbø... Kjapt spørsmål... Hvordan får du flydd på VATSIM? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Unødvendig PK Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth Rønning Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Glem det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Pedersen Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Den var litt unædvendig Kenneth. Trenger ikke provosere frem mere bråk. Håper alle går en flott søndag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harald Strand Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Syns nå den kommentaren var lite nødvendig PK! Hvis du er så god som du tydeligvis tror du er burde du heller hjelpe Andreas! Det man har et forum for! Har du ikke noe bra å si til andre kan man holde det for seg selv! Forsatt god Søndag! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Stabell Kuloe Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 hvis du har stilt inn comm-radioen på feil frekvens, kommer Squawkbox med en lyd, det er kanskje den du hører? I det lille Squawkbox-panelet der du skifter mellom squawk standby, normal og ident, er det grønne lys. Om du ikke har fått stilt inn frekvensen til den du skal snakke med, lyser det ikke grønt. Da får du en "dyyt"-lyd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Poenget er at Nærbø ikke kan fly på VATSIM lengre. Han er permanent utestengt i følge VATSIM ID Status. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas nærbø Skrevet 17. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2010 vil det da si jeg ALDRI får fly på vatsim mer ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 http://no.wikipedia.org/wiki/Permanent I bunn og grunn ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harald Strand Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Sorry tonen min tidligere PK, viste ikke at det var en realitet i den forstand! :blush: Men hva i huleste har du gjort for å bli permanent utestengt Andreas? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas nærbø Skrevet 17. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2010 jeg har ikke peiling eg jo 12 år da, men alikavel klarer jo og fly og snakke med ATC så skjønner ikke problemet jeg ? Eller er jeg helt på tryne til og fly på vatsim ? Syns selv at jeg flyr fint og babler bra og sånt jeg da Kan dere ATC gi en tilbakemelding om hvordan jeg har flydd ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth Rønning Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Hmm, ja det gjør du sikkert Andreas, men jrg tror noen har sladret på deg, men det er nå hva jeg tror. For er det ikke sånn at man må være 13 år da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas nærbø Skrevet 17. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2010 hvordan sladra da ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Dette handler ikke om å sladre, halder om å følge regler som står i VATSIM Rules and Regulations bl.a i Privacy Policy som sier VATSIM does not accept memberships from persons younger thanthe age of 13 under any circumstances and without exception. In addition, VATSIM does not allow any person under the age of 13 to join or post in its forum or to participate in the use of any online chat. VATSIM shall make every reasonable effort to prohibit persons under the age of 13 from participating in any of these venues. Any accounts created under false pretenses by persons under the age of 13 which are discovered and verified by VATSIM shall be immediately canceled. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Elvheim Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 ARTICLE I. MEMBERSHIP§1.01 Membership A. Requirements: VATSIM.net is open for membership to all individuals who have reached the age of thirteen (13) years old or older. In addition, membership is available to all individuals regardless of race, creed, color or nationality. Members should be able to converse and/or provide air traffic control services Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas nærbø Skrevet 17. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2010 men jeg fyller jo 13 til sommeren så det er vel ikke så nøye om jeg er 12 ? fyller jo 13 i 2010 Lund : er det du som sladra ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Regler er regler Andreas, Lær deg og forhold deg til de. Etter hva jeg vet fikk du beskjed om dette, og kontoen din ble stengt frem til du fylte 13. Det står også at to kontoer ikke er lov? Kanskje derfor du ble permanently banned Pass litt på hvem du driver å beskylder her du....uansett hvem som har sagt ifra har de ikke gjort noe galt. Det er verre og vite at du faktsik bryter reglene og ikke si ifra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai Dreyer Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Andreas, det har ikke noe med om du blir 13 i år. Ettersom det du sier overfor er du bare 12, ergo brudd på reglementet til VATSIM. Og PK, det du gjør her er bare så totalt unødvendig, skjerp deg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas nærbø Skrevet 17. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2010 men jeg skal si deg en ting jeg lund det gikk helt fint når jeg begynte var jeg 11 og jeg er nok ikke den eneste Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Det skjønte jeg ingenting av? Du har enda ikke skjønt at du ikke er gammel nok til å fly på VATSIM? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas nærbø Skrevet 17. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2010 jeg var 11 når jeg begynte med vatsim og lærte meg og fly helt til en eller annen her inne begynte og bisle osv :@ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.