A L Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Heisann! Da er det min tur til å ha min første approach trening! Treningen vil foregå på Kjevik (ENCN) mandag 18.Januar klokkel 20-22 LOKAL Håper på mye trafikk! Alexander Lund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Satser på å sende noen fly ned mot Sørlandet fra ENGM_APP treningen samme kveld i forkant da (18-20) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Sæther Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 om det er ønskelig tar jeg gjærne twr ;p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 18. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2010 *Bumpeti Bump!* Satser på skikkelig trafikk idag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Kjem nok ein tur innom som Yukon 265 med kurs for Flesland Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim Hagen Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Jeg kommer fra Gmoen!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 LN-KLK kommer for å trene touch and goes. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 18. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2010 Har masse inbounds, men mentoren min svarer ikke... så dere får fly sakte Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Og hvem i alle dager er mentoren din? Dette er i min mening for dårlig... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 18. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2010 Kjedelig dette er. Ihvertfall når jeg ser på alle den trafikken Og PK det er irrelevant hvem det er.. Er bare å beklage til alle dere som støtter opp, men egentlig ikke støtter opp en drit allikevell :whistle: . Beklager, men er ikke stort jeg får gjort med det her.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim Hagen Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Uff så trist da =/. Med tanke på at det er 3-4 som har landet nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Hassel Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Jeg skal holde til det er tomt for fuel;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Hmmm! I sånne situasjoner som dette kan ikke da tilgjengelige mentorer steppe inn? Eller blir det feil? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 18. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2010 Tja, har jo prøvd å kontakte Werner eller Tore, men ingen av de ser ut til å være tiljenglig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Werner hadde jeg jo som mentor i dag men han skulle rekke en båt halv ni så neppe! Tore er sikkert på jobb og John A. Moen sitt på sørlandsekspressen! Synd med treninga når du kunne fått godt med trafikk! Men men Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Henriksen Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Da må jeg bare beklage.... En menneskelig svikt skjedde og jeg trodde vi skulle starte 21.00... Så klokken 21, en time forsinket er vi igang Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir G Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Så det var DERFOR alle skulle i holding! :grin: Jeg fikk ivertfall nok å gjøre på min første dag som ENOR. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim Hagen Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Haha. Hadde satt holding pattern jeg og når jeg gjorde klar på ENGM. Mye fuel men det trengtes ikke fordi det ble aktivitet raskt før jeg tok av Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 18. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2010 Takk til alle som kom å flø ikveld! Var artig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.