Kim Ruben Fjeldstad Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 En AmeriJet Boeing 727-200F er på vei nedover nå, flydd av meg selv, lander der om tja ca 2 timer. Er Enroute nå climbing mot FL330.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Flott flott! Takk for all hjelp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Skal få tatt en tur så snart jeg får satt opp X52en rett. Ser det er mange her som sier de skal fly andre ting enn Frontier da. En kjapp ting, er det MTPP vi flyr til? Og hvor er det helst ønsket at jeg flyr fra? Skal se om jeg får til programmet dere bruker og slikt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Pedersen Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 De fleste turene er fra TJSJ og til MTPP. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Mest brukt: TNCM-MTPP/retur TJSJ-MTPP/retur Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Ruben Fjeldstad Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Gjør unna god speed nå, 550 knots i GS, så lander om ca 30 minutter.. MTEG_CTR er online nå...så er ATC dekning her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim Hagen Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Hvor er Mr. Magnus når vi trenger han? Vil gjerne fly snart:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 14. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2010 Skal være i orden nå Joakim. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim Hagen Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 TAKK Ivar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim Hagen Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Uff nei! Jeg skal ikke fly CS sin 757 igjen når det gjelder penger osv. Gikk minus + at jeg hadde ikke på landings lysene under 1000 FT som de var..! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 16. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2010 Det er fullt kjør nede i Port au Prince i disse dager, konstant flytrafikk på VATSIM. Frotiner fortsetter å levere, men flere daglige avganger med mat, vann og utstyr. Det er ingen grunn til å ta en pause: http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=578686 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Arild Gjemble Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Problemet er fortsatt logistikk. US Navy sine helikopter har flytt ut masse rasjoner med mat og drikke fra egne skip, men får ikke fly ut nødrasjoner fra flyplassen. Derfor er det nå mange tonn som fortsatt befinner seg på fly plassen Port AU Prince. Vi får bare håpe logistikken innad i Haiti kommer på plass slik at nødhjelpen kommer ut til de som trenger det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Arild Gjemble Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Trafikken til og fra Port AU Prince, Haiti kl. 17.05z idag: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 16. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2010 Og mer skal det bli, kjører igang 757'en om ikke så alt for lenge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.