Kai Dreyer Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 I dag skal jeg ha min andre trening på ENOS. Vel møtt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 ICE324 kommer fra Keflavik....som vanlig :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mateusz Kostrzewa Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Aj, jeg booka app uten å se at det er trening ikveld, si ifra hvis det ikke passer... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Kommer med Jungelmaskinen min fra Amsterdam til Trondheim. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai Dreyer Skrevet 10. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2010 Mateusz, ser ikke helt problemet at du er på APP Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mateusz Kostrzewa Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 rgr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai Dreyer Skrevet 10. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2010 Takk til alle som møtte opp på treningen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim Hagen Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Var en koslig tur fra Innsbruck til Norge. Ble møtt med en hyggelig ENOS ATC som var på slutten av sitt skift. Takk for en veldig hyggelig kveld Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.