Daniel Klepp Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Min andre trening på ENOS_CTR skal være på tirsdag fra 18-20 lokal tid, håper på like mye trafikk som sist og litt til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Klepp Skrevet 11. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2010 Treningen på Oslo Kontroll, er grunnet jobb flyttet til TORSDAG - 18:00-20:00 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Speedbird kommer innom. Det står enda Tirsdag i hovedtråden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Pedersen Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Speedbird kommer innom. Det står enda Tirsdag i hovedtråden. hehehehehehehe... Håper du har godt med fuel da.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Klepp Skrevet 14. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2010 Speedbird kommer innom. Det står enda Tirsdag i hovedtråden. Får ikke til å endre det.. dersom noen moderatorer har mulighet så versegod Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mateusz Kostrzewa Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 BOOK på VACCSCA ! er så mye greiere å se om det skjer noe... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Klepp Skrevet 14. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2010 VET DET glemte litt av det.. men, wilco! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Iceair 2308 er på vei mot Kvernberget etter dep fra ENGM Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Klepp Skrevet 14. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2010 Takk for trafikk Neste trening blir en gang rundt neste helg. Da må jeg få enda mer for å vise at jeg er klar for utsjekk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Du fikk da litt uventet action,med ICE319 som ikke fikk dratt inn hjula :grin: Fspassenger som ville gi meg noe og tenke på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Hørte du slet litt ja Men ICE2308(som er nr til SAS flighten over til KSU) kom seg opp :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.