Tom Knudsen Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Da er painten min utgitt på www.avsim.com, opplastet i dag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Elvheim Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Flotte bilder! Skal testes :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Rognlien Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Vakkert arbeid Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 9. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2010 Takk, da ligger filen under new files hos www.avsim.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Nice!Har lastet ned.Tester straks Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 WOW, denne ser mye bedre ut nå Tom Bra jobba! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Moe Egenes Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Haha, utroligt tøffe bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 10. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2010 Tusen takk alle sammen, hyggelig å høre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Ja, det glemte jeg å nevne: Veldig kul layout og måte å presentere en paint på! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 10. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2010 Takk for det Paulo, kjekt du likte det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Kjempe bra Tom! Denne skal absolutt testes! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Rognlien Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Painten er testet og absolutt godkjent! :grin: Bare å si ifra om du trenger halen på LN-NOI (Sam Eyde) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Alexander Hoddevik Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Dæven steike UTRULIG bra Blir VNAS flight i dag ja Først litt norwegian.no DVD og så flytur etterpå :)Du redda søndagen Tom Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 10. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2010 Hyggelig å høre, allerede i gang med neste paint, denne gang til en PSS 757 på bestilling, tror denne blir stilig også men dog litt hemmelig enda he he.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Alexander Hoddevik Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Ja vi gleder oss Tom.. hmmm ja eg har ein mistanke visst det er snakk om PSS 757 men som du seier, det får nå heller være usagt inntil vidare Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Plutselig ble flyet mitt gjennomsiktig. Det er godt mulig problemet er her. Det er akkurat som det bare er tekstur på, og jeg ser delvis igjennom. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 10. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2010 Plutselig ble flyet mitt gjennomsiktig. Håper det ikke er painten, har ikke opplevet noe her hos meg eller hørt om andre som sier det, er det slik med andre painter du har på 800 winglet? Hvor er den gjennomsiktig hen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas nærbø Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 fin paint har allerede hatt en flytur med den :DMen du kunne ikke paintet Tuifly Nordic til PSS 757 ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 10. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2010 Skal gjøre ferdig en del painter nå først... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Da har jeg fått flydd ett par flighter med Kristian Birkeland. En flott paint! Jeg lurer på hvilken PSS 757,som kommer.hehe :grin: Time will show Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein Haugan Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Nydelig Tom,nu har du tydelig fått dette til... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre_Mælumshagen Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Hei flott paint. Tok henne ut på en testur og jeg la merke til noe jeg ikke likte, er det bare min pc eller er det noe galt med VC på denne liverien? Her er noen bilder fra test turen. Her er det noe galt, får ikke opp hele VC en. Er det slik hos noen andre også? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 12. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2010 Ikke noe med painten å gjøre i alle fall.. Har ikke malt VC texturer i det hele tatt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre_Mælumshagen Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 OK, så da bør jeg overskrive en eksisterende texture istedenfor å gjøre det i aircraft cfg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 12. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2010 Så nå at readme filen er litt feil.. Rett info skal være Install notes: Make a copy of your original texture folder located in x:\\program files\\Microsoft Games\\Flight simulator 9\\aircraft\\PMDG737-800-Winglets folder. Rename the folder to texture.NOE and copy all included texture from this package over to that folder owerwriting the textures.. Copy then the included text below into the aircraft.cfg and place it after the previous text, replace the [fltsim.x] with [fltsim.nextnumberinline ] e.g. [fltsim.6] and so on........... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre_Mælumshagen Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Hehe dette er nok min feil, skulle skjønt det med en gang. Mente ikke lage et problem ut av dette, fikk fiksa det me å lime inn texturene å så overskrive de gamle, og til slutt adda jeg det flighsim.x i aircraft.cfg. Nå har jeg både NOE og NOQ. Virkelige flotte texturer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 12. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2010 Så bra, takk for det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 12. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2010 Har fjernet dem fra avsim.com - skal re-uploade i dag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Allan Sjøbrend-Rasmussen Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Hei Tom jeg få forsatt feil på VC, at der er gråt. noen andre som har det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Legg inn mappa K birkeland.så tar du og kopierer innholdet i en annen texture mappe du har,og limer filene inn i K birkeland mappen.MEN IKKE OVERSKRIV. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.