Even Rognlien Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Etter en lærerrik kveld på ENBR_APP på fredag med mange lydige og flinke piloter på besøk, blir det en ny trening nå på søndag den 10 fra klokka 1800-1930 lokal tid. Alle er velkomne! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild Oldervoll Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Synes du gjorde en kjempebra jobb i dag, var overraskende mye trafikk på flesland og du taklet det veldig bra og jeg hadde det i vertfall veldig gøy, så jeg håper jeg rekker å være med på søndag, men tviler dessverre på det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Pedersen Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Prøvde meg idag fra ENVA med nyinnkjøpt Level-D B 767 300... Gikk ufattelig dårlig, men med litt kyndig veiledning skal jeg nok komme meg i luften med denne og... Satser på crash and burn på Flesland søndag... hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim Hagen Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Siden jeg ikke kom igår kan jeg komme da. Skal komme meg opp fra Marokko siden flyet mitt står der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Passer meg utmerket, landet jo i London i går, så da går neste tur fra London til Bergen (Akkurat som i real), også videre til Oslo =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Rognlien Skrevet 10. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2010 Takker til alle som kom innom i dag! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.