Gå til innhold

Problem med SB og FSInn


Arild Oldervoll

Anbefalte innlegg

Heisann, jeg har et problem som ser ut til å være like ille både med Squawkbox og FSInn, nemlig at de stjeler nesten all FPSen når de kjører, uavhengig av om jeg er tilkoblet VATSIM eller har et av programmene i gang mens jeg er offline. Jeg kjører FS9.1 og har FPSen låst til 20, noe PCen klarer å holde greit i alle situasjoner ellers, men i det SB eller FSInn startes står FPSen og hopper mellom 4 og ca 14 (kun de 2 verdiene, men øvre varierer noe). Verken RAM eller noen av CPU-kjernene kjører på max, og jeg har prøvd å skru ned på grafikken uten at det gav noen som helst endring

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du VIL merke en drop på FPS uansett hva du gjør. Muligens at supermaskiner slipper unna, men for folk flest så er det noe man må leve med. Heldigvis er det et par ting man kan gjøre.

 

Sett ned distancen du tegner annen trafikk. Radiusen er ganske stor by default. Du kan også sette ned antall fly som tegnes. Vanlige FS tweaks blie ENDA viktigere nettopp fordi vatsim krever sitt. Avhengig av operativsystem kan du forsøke å sette ned lydkvalitet også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...