Gunnar van der Meeren Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Jeg har startet arbeidet med Cessna O-1/L-19 Birddog. LN-WNO er jo selvskrevet for SibWings nye Bird Dog. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Virkelig flott Paint Gunnar! Har kjøpt Birddogen selv og det hadde vert kjekt med en norsk paint! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Pedersen Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Utrolig pent stykke arbeid... hadde noen turer med den som stridsdommer på en øvelse. . Hvilket reg. nr den hadde husker jeg ikke... Blir denne painten tilgjengelig for dl? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens-Ole Kjølberg Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Nydelig! Jeg er fortsatt nonopp etter skjermkort havari saa godt aa see Birddogen faar norske farger! Hadde det vaert mulig med et par painter fra operative tjeneste ogsaa? (dvs uten sivil reg). Hadde ogsaa vaert spennende med en tidlig paint fra pre 72 da de hadde kjenningsbokstav kode rundt roundel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 7. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2010 Takker alle sammen! LN-WNO kommer til å bli tilgjengelig - både med ski og kun på hjul. Jeg har en god del ting å rette ennå, men grovarbeidet er gjort. Synd med skjermkortet ditt Jens Ole. Jeg søkte på Birdogs fra Luftforsvaret, og fant noen få (ganske dårlige bilder) med vintercamo. Her har du kanskje tilgang til bedre materiale?!... Jeg lar det være opp til deg å lage disse variantene...... :grin: LN-WNO har en litt annen antennekonfigurasjon enn modellene til SibWings. Jeg skal rette en forespørsel, om det er mulig å lage en modellvariant til.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 nice paint Gunnar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens-Ole Kjølberg Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Har sibwings laget en B-D modell med ving rails for smoke rockets? En annen spennende paint er graatassene til "Raven" FAC avdelingen som drev primaert aa ledet flyangrep i Laos der det offisielt ikke fantes amerikanske styrker under Vietnamkrigen, derav umerkede fly men med serie nr paa halen og rod stripe paa toppen av vingen for lettere ID fra oven. Pilotene floy i sivile klaer slik som air america... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 7. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2010 SibWings har laget 4 modeller: O-1A (2 varianter) O-1E O-1F Videre painting av de militære variantene, er nok en oppgave for deg Jens-Ole. Du har jo også en egen evne til å grave frem informasjon om disse..... :grin: Forøvrig kan du glede deg til en nydelig modell, som også er litt tricky å operere - spesiellt i sidevind. Anbefaler å lese råd fra tidligere Birddog piloter på forumet til SibWings. Disse hjalp meg godt på vei.... :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 8. januar 2010 Premium Medlem Del Skrevet 8. januar 2010 Aaaah, nydelig Gunnar, bra at noen tar ansvar for vårt "flyvåpen" :grin: !! Det var slik paint jeg hadde håpet på, den gang for lenge siden, mens jeg enda hadde en oppegående FSX :cry: . Drømmen lever videre :whistle: . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.