Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Takker alle sammen! LN-WNO kommer til å bli tilgjengelig - både med ski og kun på hjul. Jeg har en god del ting å rette ennå, men grovarbeidet er gjort.

Synd med skjermkortet ditt Jens Ole. Jeg søkte på Birdogs fra Luftforsvaret, og fant noen få (ganske dårlige bilder) med vintercamo. Her har du kanskje tilgang til bedre materiale?!...

Jeg lar det være opp til deg å lage disse variantene...... :grin: ;)

LN-WNO har en litt annen antennekonfigurasjon enn modellene til SibWings. Jeg skal rette en forespørsel, om det er mulig å lage en modellvariant til.... :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sibwings laget en B-D modell med ving rails for smoke rockets?

En annen spennende paint er graatassene til "Raven" FAC avdelingen som drev primaert aa ledet flyangrep i Laos der det offisielt ikke fantes amerikanske styrker under Vietnamkrigen, derav umerkede fly men med serie nr paa halen og rod stripe paa toppen av vingen for lettere ID fra oven. Pilotene floy i sivile klaer slik som air america...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SibWings har laget 4 modeller:

O-1A (2 varianter)

O-1E

O-1F

Videre painting av de militære variantene, er nok en oppgave for deg Jens-Ole. Du har jo også en egen evne til å grave frem informasjon om disse..... :grin:

Forøvrig kan du glede deg til en nydelig modell, som også er litt tricky å operere - spesiellt i sidevind. Anbefaler å lese råd fra tidligere Birddog piloter på forumet til SibWings. Disse hjalp meg godt på vei.... :grin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...