Ivar Skaugstad Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 For de som ønsker å søke stilling hos oss, se her: http://www.flightsim.no/ubbthreads/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=522717#Post522717 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Simonsen Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Et av de stiligste fargene på 737-700W Herlig fly! PS! Hvilket scenery er dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 6. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2010 Fly-Tampa St. Maartens. Har du det ikke, kjøp det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Pedersen Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 wow!! kanskje jeg skulle søke om forflytning.... hehehehehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Simonsen Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Men det er vel bare fs2004? Spiller fsx jeg:) Flyr mye mellom Kennedy og St. Maarthen selv så hadde vært fint ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleksander rødland Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Det finnes til FSX og Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Pedersen Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 jepp.. er til fsx også... og det anbefales varmt for de som ikke har dette Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Simonsen Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Da blir det nok kjøpt IDAG:P Skal begynne og bygge pc på fredag så venter til da, men da skal det kjøpes! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleksander rødland Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Det er et fantastisk scenery! Spør du meg så må det være noe av det peneste og mest detaljerte flyplass sceneryet du finner. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor-H Bergseng Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Dette ser flott ut Ivar. Kan hende du får konkurranse der nede nå gitt. Siden 788 prosjektet i Anchorage ikke gikk etter planen, samt at Boeing ikke ville selge meg fly siden jeg stemplet en 788 ned på stripa i Dutch Harbour har jeg etter mange telefoner fått levert en C-46 til Barbados. Kan hende det blir noe på gang her å gitt :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim Hagen Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 737NG -.- Jeg skulle ha kjøpt FS9.. Holder mye på i St.Marteen så jobben passet. Men kan jo ikke ha PMDG sin 737. Svarte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian-Mikkelborg Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Aah, pent, Ivar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny_Nikolaisen Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Gratulerer med nyinvesteringa (eller nyleasingen), vakkert! :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 8. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2010 [size:14pt]GREAT NEWS![/size] Vi har hatt god pågang fra piloter de siste to dagene, det er tydelig at Boeing lokker! I den anledning har vi sett oss nødt til å lease inn ENNÅ en B737-700WL! Vi har derfor to slike maskiner stasjoner på St. Maartens, slik at man slipper å vente på maskinen for å ta seg en flytur! Vi har fortsatt ledige stillinger! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.