Paulo Fernandes Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Her er to bilder, som for engangsskyld, er uredigerte Rett fra simmen med andre ord! Bildene er tatt i Milan i Italia (Malpensa flyplass). Sceneriet er freeware fra ISD-gruppen og er utrolig nice! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Clausen Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Eneste minus er faktisk SquawkBox og FSpassengers. Men ellers rigtig bra med noget ikke-redigeret. Og mås give dig ret i, at det scnery er rigtig nice! Men savner lidt AI. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandro Stanojevic Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Det var veldig gode bilder det her Si meg en ting hvordan får du så gode bilder som ikke er redigerte? Har lyst å få det til, for de bildene jeg har lagt ut er ikke så skarpe som dine. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Allan Sjøbrend-Rasmussen Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 hei jeg laste dette ned men den AFcad som er med er feil, hvor fant du dit? jeg fant alt på Avsim.com selv. gikk selv inn på filghtsim.com ¨å og fant en ny, skal prøve den når jeg kommer hjem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 8. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2010 Jeg husker ikke hvor jeg fant sceneriet, men den kom med en auto-installer i hvertfall, så trengte ikke å laste ned en egen AFCAD-pakke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleksander rødland Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Fine bilder av en flyplass vi ikke ser så ofte her inne =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.