Thomas Berg Skrevet 12. juni 2002 Del Skrevet 12. juni 2002 Der fant jeg endelig hjemmesiden til arrangøren... Albatross Airshows Da er det bare å håpe på bra vær! Hilsen Thomas Berg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 12. juni 2002 Del Skrevet 12. juni 2002 Ganske sikker på at jeg tar meg en tur, men vet du noe om prisene kommer til å bli like stive som i fjor? 150kr for å komme inn på et airshow syns jeg er litt vel mye, spesielt et så lite show som ikke hadde mere å by på... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Berg Skrevet 13. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2002 Det står vel at prisen er 150,- i år. Nå var ikke jeg på stevnet ifjor, men etter det jeg har hørt var det vel ganske bra. Husk at 11 sekunder i lufta for en Mustang koster 100 kr... (for noen år siden, vel å merke) hilsen Thomas Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 13. juni 2002 Del Skrevet 13. juni 2002 Men likevel... Det er vel ikke meningen jeg skal betale for hele displayet dens? Jeg kommer til å dra dit, men syns fortsatt at prisen er grusom... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.