Jo-Arne Kristoffersen Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Heisann =) Jeg har installert FSCopilot og FSINN.. Følger det som står på denne siden Men da jeg kommer til punkt 7 langt ned på siden, så finner ikke FSINN noen servere og koble til.. Jeg har FSX og bra internett tilkobling. Noen som kan hjelpe meg? Takker for svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth Rønning Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Hmm, hørtes litt ut som brannmur eller noe sånn, uten at jeg har noe videre erfaring med FSinn... Så ta og sjekk om programmet er listet blant programmer som er fritatt fra brannmur, dette gjøres i kontrollpanel under sikkerhetsenter så innstillinger for brannmur elns. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jo-Arne Kristoffersen Skrevet 2. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2010 jeg har slått av brannmur tidligere.. hmmm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth Rønning Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Du kjører FSX som admin da eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Tonstad Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Det er en kjent bug at Load Servers knappen og den nedtrekksmenyen ikke virker. Legg inn 88.198.19.202 manuelt, og prøv igjen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jo-Arne Kristoffersen Skrevet 6. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2010 hehe, jeg ga F jeg, og installerte SquawkBox Nå funker alt bra som bare det.. Men finnes det no sider man kan se status på bemannede tårn / luftrom ? som man får en oversikt.. Kan se hvem som er online på vatsim.net, men er så uoversiktlig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild Oldervoll Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 vroute eller VATspy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas R.Pettersen Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Edit: Arild kom vist først, men her har du nå oppdateringene Servinfo Vat-spy og for og få Norway Control som online i ServInfo/VatSpy så finner du oppdateringen fra vaccsca som finnes HER Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jo-Arne Kristoffersen Skrevet 8. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2010 Takker og bukker Har hatt noen flight online.. og det blir mer og mer morro Lærer ting hele tia! Tusen takk karer :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.