Paulo Fernandes Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Dette blir nok mitt siste bildeinnlegg her på FS.no på en lang stund. Jeg skal nemlig til førstegangstjeneste 12. Januar, og blir dermed borte et helt år. Kanskje jeg lager en samling av bildene mine fra 2009 før jeg stikker. Men før den tid, vil jeg takke alle for et flott 2009 år på Vatsim! Det har vært kjempegøy å fly i Norge på Vatsim, mest på grunn av all ATC som har stilt opp! Jeg vil også takke alle som har kommentert på bildene mine, hjulpet meg med PC-problemer, og lastet ned paintene mine dette året Så med disse bildene takker jeg for meg for denne gang. Bildene er av KLM sitt retro livery som feiret deres 90-årsjubileum. Godt nytt år! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth Rønning Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Så nice, herlige bilder som alltid fra deg Paulo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Godt nyttår og lykke til i militæret Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Rognlien Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Vakker fugl! Lykke til i militæret ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Sannes Riiser Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Pene og virkelighetstro bilder, som vanlig! Ekstra stas med retro-livery. Du skal ha takk for alle de lekre bildene du har servert oss så langt, og lykke til i førstegangstjenesten! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Nysveen Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Veldig fine bilder av et veldig pent livery Paulo. Jeg har selv hatt gleden av å ta imot denne på gate en gang eller to. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Alexander Hoddevik Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Herlige bilder Paulo God nyttår til deg og lykke til med førstegongstenesta Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terje Tveten Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Kjempe fin bilder, drømmer meg tilbake til Kjevik og 60-tallet når jeg ser skikkelige KLM farger. :whistle: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleksander rødland Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Skal du ned til Madla? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Ikke så ofte jeg kommenterer screenshots lengre, men når det gjelder så flotte schots som dette kan vel ingen unlate å si ordet "Kjempeflott", for det var det! Lykke til med førstegangstjenesta! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 4. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2010 Skal du til Madla? Nei, skal til Garden. Det var det eneste som var ledig da jeg ringte inn og hørte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.