Reidar Fredrik Frydenlund Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Kom å fly!!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Stangenes Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 J€eg kommer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reidar Fredrik Frydenlund Skrevet 22. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2009 kom gjerne å fly!! ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Skulle ikke du ha trening til 2100 lokal? Jaja, da fikk man ikke støttet opp på denne... Håper ikke det er en ny trend å annonsere trening/utsjekk uten å fullføre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anton Brondz Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Det var særdeles lite trafikk i kveld, så vi valgte å avslutte noe tidligere, selv om vi hadde venta uten trafikk i omtrent 30 minutter. Til neste gang skal treninga annonseres i god tid. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Tja, jeg hadde jo bare 2 fly på 2 timer en gang... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Lite eller mye trafikk å avslutte annonsert trening halvtime før tiden er ikke noe som burde bli en vane! Men helt sikkert kurrant å annonsere treningen før den starter ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anton Brondz Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Nei, det er og blir ingen vane Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Ehm, er jeg blind eller? Det står da for svingende trening Lørdag 26 Desember. En annen ting er at jeg syntes generelt treningene til Reidar er litt sære. Annonserer dere trening fra ett tidspunkt til et tidspunkt så sitter dere den tiden, og også der det ble annonsert trening. Slik jeg har observert det så har det vært annonsert mye treninger hvor dere plutselig har flyttet dere. Ikke forvent trafikk når dere holder på slik. My two cents. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jakob Arne Brønstad Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 som jeg skrev i en tidligere post som du hadde... du får ikke trafikk slik som du holder på!!! Når du først har annonser lørdag, så planlegger vi piloter at vi kan fly da. men når du endrer tid og DAG så får du ikke trafikk.....GET USED TO IT! ikke for å kjæfte, men det har vært en laaaaang diskusjon på at det er lite aktivitet i norge på treninger, å da må man annonsere treninger i god tid, derfor er det utrolig dårlig av deg og anton som setter dere ned å flytter treningen med nesten en uke fram i tid! Jeg trodde at mer trafikk gjorde bedre atc'er jeg? eller har jeg mistet noe her? Alikevell.....vær så vennlig å hold trenings tidene, og ikke minst DAGENE! God jul! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Joda PK du ser riktig, men i går gjaldt tråden trening NÅ! altså gårsdagens treningspost ble forandret til neste trening lørdag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.