Gjest Eivind Oterhals Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Jeg har sagt opp min stilling i Frontier Flying Service VA. Grunnen; For lite tid til VA flyging, så da lar jeg plassen min gå til noen andre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 9. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2010 Ja, Frontier er litt som Buffalo.. :grin: Some stay, some leave. :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Luiggi Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Indeed :grin: Men man mâ vel ikke jobbe som rampie i Frontier heller! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Pedersen Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Joda Johan... Ivar tvinger oss til å jobbe 12 timer hver dag... uten overtidsbetaling... han sier betalinger er den flotte utsikten vi har... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim Hagen Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Kunne jo ha tatt småe ruter mellom øyene rundt St.MArteen? Hvilke stillinger er åpen enda? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Joakim. Nå er det jo det vi har.. Sålangt er det ingen ruter ut fra St. Marteen som er lengre enn ca 50min(og det er med 737n) og de fleste ligger i sjiktet rundt 15-20min Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 I tillegg har du som pilot hos oss mulighet til å lage egne ruter. Så lenge du flyr fornuftig og sørger for pluss i kassa legger vi oss ikke opp i hvor du flyr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim Hagen Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Det er jo de øyene du kan fly til med 10-15 minutters tur med single prop. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Unnskyld, men nå skjønner jeg ikke hva du mener :confused: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim Hagen Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Med FSX. Hvilke fly kan jeg fly som dere har i flåten ? Høres tøft ut i Frontier! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Pedersen Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Du kan vel i utganspunktet fly alle flyene våre med fsx.. jeg har fsx selv og flyr alt. Er et par småproblem med en flytype, men ikke værre enn at vi hjelper deg å få de operative i fsx Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Da dersom jeg enda er velkommen er jeg klar til å fly for Frontier. Har tatt litt tid, men ser meg ledig til å fly. Kan fly der det trengs, Alaska eller Karibien. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Bare å søke i vei det PK! Trenger litt piloter i Karibien nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 10. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2010 Søknader behandles fortløpende av Chief Pilot. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.