Tommy Bernes Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Heisann! Har laget en ny Paint til Alphasim sin AS365 i fargene til Losen sin LN-OLN. Kom gjerne med konstruktiv kritikk og fine kommentarer! Mvh Tommy! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Rivedal Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Ser bra ut dette Tommy! Kom gjerne med litt flere bilder av den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Ramberg Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 wow den var jo nice da. til fs9 eller fsx?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Vold Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Nå ble jeg skuffet !! Så tittelen på tråden, og trodde det dreide seg om "Losen Intl Airport" på Ler i Trøndelag. http://www.gauldal.aero/ Om screenshoten. Flott, men hvorfor bare i "dunkel" belysning ? (Gjerne flere - fra en helifantast) Jan edit: hengt på link Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Flott bilete av ein spenstig maskin Kom gjerne med fleire Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Flott bilde av en maskin min far(som er los) har hatt noen turer med Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 11. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2009 Takker for hyggelige tilbakemeldinger. Her kommer noen flere bilder! Kommenter gjerne! Mvh Tommy! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Wold Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Hvordan er flymodellen, realisme, lyd, panel etc på denne saken? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Sjå der ja. Rett flott maskin dette Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Wow! Me want! Kjempe bra arbeid Tommy! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 12. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2009 Hvordan er flymodellen, realisme, lyd, panel etc på denne saken Har aldri flydd en sånn selv da, men intrykket mitt er bra, synes den flyr godt og lyden er bra, høres ut som den virkelige. Den ser bra ut da, men når det kommer til vc, har eg sett Alhasim gjøre bedre (Seasprite, black shark osv). Men den er helt brukbar. har ikke sett så allverdens mange funksjoner iden, dog ikke lest manualen skikkelig heller.. Den funker til det den skal.. Å fly! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reidar Fredrik Frydenlund Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Den painten sikler jeg etter! Kunne du sendt den på mail? Reidar.Fredrik@hotmail.com På forhånd, takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vetle Fosse Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 få den ut få den ut! jeg har ventet LENGE på den! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 12. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2009 Ja, nå er den lastet opp til både Flightsim.com og Avsim, så får vi se hvem som får den ut først.. Skal komme tilbake med link når eg ser de er ute. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vetle Fosse Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 jeg finner den ikke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Pedersen Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Tommy sa: Skal komme tilbake med link når eg ser de er ute Tar sikkert litt tid før de er aktive og klar for dl Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vetle Fosse Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 dumme meg, blir så oppspilt at jeg legger kun merke til deg jeg vil høre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vetle Fosse Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 søren, den funket ikke i FS9...har du mulighet for å lage den i fs9 kanskje? (A) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 13. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2009 Har desverre ikke fs9 modellen. Det du evt kan gjøre er å laste ned Programmet DXTBmp, hvis ikke du har den. også åpner du følgende filer i den: - frontside_T - frontsideN2_T - fronttop_T - rearside_T - reartop_T - winch_T Og velger save as, og velger Extended Bitmap og under filtype velger du Extended 32 bit 888-8 også kan du lage en kopi av en av de andre texture mappene og gi denne navnet "texture.LOS" og bare flytte de konverterte teksturene over til den mappen og overskrive. Gi meg en lyd på om dette fungerer? Kan ellers nevne til alle andre at den nå er å finne på både avsim og flightsim.com ved å søke på Norwegian Los Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vetle Fosse Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 da skal jeg prøve dette ganske snart! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 13. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2009 Flott, gi meg en lyd igjen om det fungere, eller om det ikke fungerer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reidar Fredrik Frydenlund Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Om det funker, kunne du sendt den på mail til meg? Reidar.Fredrik@hotmail.com På forhånd, takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vetle Fosse Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 det funket delvis...jeg fikk konvertert og det fungerte å få texturene på selve flyet, men de var veldig malpassert for å si det sånn...noen ting var oppned, andre ting var malt på helt feil sted...jeg er ikke så datateknisk av meg så vet ikke hva dette kan være, men det funket ihvertfall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 13. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2009 Du må bare flippe disse filene i dxtbmp: - frontside_T - frontsideN2_T - fronttop_T - rearside_T Så skal det funke! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vetle Fosse Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 hva mener du med å flippe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vetle Fosse Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 glem det, jeg fant det ut, får jeg se om det funker nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vetle Fosse Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 nå fikk jeg det til, funker YPPERLIG! men det er et par ting ang. painten jeg lurer litt på, men da må jeg nesten vise bilder...virker som det kanskje kan være at det opprinnelig er FSX texturer som gjør det, men jeg kommer tilbake med bilder imorra...kjempe flott paint! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vetle Fosse Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Legg merke til "stjernene" i dette bildet på halepartiet Det virker som om overgangen fra front til halepartiet ikke passer helt sammen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 14. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2009 Ahh, ta og flip den som heter reartop også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vetle Fosse Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 det funket med tilpasningen ser det ut til, men "stjernene" er der fremdeles...ser også ut som halepartiet mangler gjenskinn (den er helt matt gul mens kabinen og dette har refleksjoner) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.