Gå til innhold

One liners til Russekort


Geir G

Anbefalte innlegg

Sitter og vurderer hva jeg skal skrive på russekortet mitt.

Har samlet sammen de vitsene jeg kan, fra nær og fjern. Noen er litt artige, deler de derfor med dere.

- Hvordan vet du at du snakker med en pilot? Han forteller det til deg...

 

- En god landing er dyktighet og flaks. To gode landinger på rad er bare flaks. Tre gode landinger på rad er løgn!

 

- If you show me your static port, I'll show you my pitot tube!

 

- Hvordan vet du at du er på fest med en pilot? Han forteller det til deg...

 

- Det er bedre å være på bakken og ønske at du var i luften, enn å være i luften og ønske at du var på bakken

 

- Et helikopter er egentlig bare 10000 deler som prøver å rømme i hver sin retning

 

- Likheten mellom en flygeleder og pilot: Om piloten gjør en feil, dør piloten. Om flygelederen gjør en feil, dør piloten.

 

- "Pilotfeil" er Havarikommisjonens måte å si at de ikke fant årsaken til ulykken

 

- Døden er bare naturens måte å fortelle deg at du må følge med

 

- En pilot er forrvirret sjel som snakker om kvinner når han flyr, og om fly når han er med kvinner

 

- En god avgjørelse kommer av en erfaring. En god erfaring kommer av en dårlig avgjørelse

 

- I flyverden er hastighet liv, høyde er livsforsikring

 

- Glem alt som har med fysikk, løft, motstand og tyngdekraft. Fly flyr på grunn av penger

 

- Flymiljøet har forandret seg. Nå kan kabinbesettningen gjøre en pilot gravid.

 

- Hva er forskjellen på en and og en pilot? Anden kan fly.

 

- Hvor mange flygere tar det for å skifte en lyspære? Bare en. Han plasserer lyspæren og verdens snurrer rundt ham.

 

- Hvorfor har fly propell? For å holde piloten kald. Du skal se så svett han blir når den stopper!

 

- Hvordan vet du at du er halvveis i en date med en pilot? Når han sier "Nok snakk om flyging, la oss snakke om meg"

 

- TYNGDEKRAFTEN VINNER ALLTID!

 

- Jeg vil dø mens jeg sover, som min far. Ikke som hans hylende passasjerer!

 

- Du vet at du flyr Cessna når fuglene treffer deg bakfra.

 

- Hastighet, høyde og hjerne - to av dem er nødvendig for å fly

 

- "It is generally inadvisable to eject over the area you just bombed" - U.S. Air Force Manual

 

Hvilken passer best til et russekort? Må ikke bli for internt heller :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...