Gå til innhold

Obamas flyflåte på OSL?


Øyvind Schou Johnslien

Anbefalte innlegg

Heisann.

Jeg har sitti og gleda meg til ymse bilder av mr OB sin flåte på ENGM uten å finne noe annet enn dette.

 

http://www.dagbladet.no/2009/12/09/nyheter/barack_obama/nobels_fredspris/gardermoen/usa/9417750/

 

Er det noen fra forumet som har fått fanget noen flere bilder av disse?

 

Kunne vært intresant og se..

 

Ps. Er det flere enn meg som studerte litt på lysbruken på AF1 etter landing??

Regner med at det sikkert er en god grunn til dette, men ikke veit jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sovna fra hele innflyginga jeg Øyvind :D Våkna ett kvarter for seint men tåka er så tjukk alikavæl att jeg ville vel ikke sett no lell. :sleep:

 

Når jeg ser det helikopteret der får jeg umiddelbart bildet av tidenes mest flåsete falske smil over netthinna. Nixon med sin veivende hånd på tur inn i arbeidsløshet :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Min AirNav Radarbox har i hele dag vist at det ligger en KC-135 Stratotanker og to stk. E-3D Sentry over sørnorge.

 

Ingen av flyene sender posisjonsdata over ADS-B, kun at de ligger innefor rekkevidden til min antenne som dekker sørnorge fra Røros-Florø og ned til nordlige Danmark.

 

Det er første gang jeg får inn signaler fra slike fly, så det har nok med et visst statsbesøk å gjøre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...