Kristian-Mikkelborg Skrevet 10. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2009 De parkerte på militærområdet tenker jeg Hangar? Hvem sa noe om hangar? Plasserer flyet under en parasoll fra europris vel! :grin: Neida. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Lundby Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Det var herlig å se Air Force One komme over buss holde plassen der jeg står hver morgen. Kan si at jeg ikke ventet at han skulle komme så tidlig. Han kom litt høyt i og langt til venstre i forhold til de fleste andre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Kverneng Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 De sa på NRK, at AF1 sikkert ble "parkert fint i en hangar" ^^ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harald Strand Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 2000 da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Jeg betviler sterkt at de frakte flyet bort fra den militære delen. Hvorvidt meg begjent er det vel ingen hangarer på den siden som er stor nok til å huse en 747. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Jeg vil bare friste folk med at jeg fikk inn Airforce one skjekke inn på Oslo Approach! Fulgte han hele veien ned til han fikk handoff til Tower! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Ser at VG mener at han er på vei inn til Oslo i "the beast". Tydelig at de satt å så på sin egen sending med webcamera, for den bilen de dro avsted i så ikke akkurat ut som "the beast". :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per berge Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Jeg sov over hele seansen :sleep: . Hvilken retning landa de i? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reidar Fredrik Frydenlund Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Slik ser METARen ut nå: 100942Z 00000KT 4000 -RASN BR FEW002 BKN020 01/01 Q1023 TEMPO 5000 . det er helt vindstille sist gang denne ble oppdater. fikk AF1 velge egen RWY? SIG4L eller SIG5M?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Av årsaker som jeg ikke har noen anelse om hva er så kjører de i en Suburban i stedet for Cadi One. UAL står forøvrig med en 767 på Gardermoen nå! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Paulsen Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Åh, de velger vel sikkert bil basert på analyser av Oslos veistandard Per-Kristian... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Ruud Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 I tillegg til at registreringsavgiften ble astronomisk Derfor valgte de en enklere offroad bil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pasi Jorgensen Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Litt morro er det plass til opp i all denne høytideligheten. [size:8pt]Sakset fra VGD:[/size] Topper ikke samtalen mellom P4s studio og utereporter Reporter: Obama har enda ikke kommet ut av Air Force One. Døren er åpen og trappen er kjørt frem men Obama er enda ikke kommet ut Studio: Hva kommer Obama til å gjøre når han kommer ut? Reporter: Han kommer til å gå ned trappen. Heh he he hehe he he Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Pedersen Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 LOL... er da helt genialt svart Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian-Mikkelborg Skrevet 10. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2009 HAhahaha :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Johannessen Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Sitert fra Aftenposten: "Flyene som frakter presidenten, Air Force One, finnes også i to identiske utgaver, men det ene har nummer 29000 på halen, det andre har 28000. Begge flyene landet på Gardermoen torsdag morgen. " De stilte vel ikke med begge 747'ene? Var vel 747 & 757 som kom? Tror Aftenposten bommet litt her eller? Artikkel her: http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article3416900.ece --thomas Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian-Mikkelborg Skrevet 10. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2009 Jeg mener sterkt jeg så kun 1 747 på streamen til VG Nett til morgen idag. Og jeg var helt våken! Fikk og et glimt av 757'en, så ja, tror nok de bomma litt når de sa at begge 747'ene ble med.. :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Hmm...B746 så jeg ingen av, dog så jeg en 742 De kom kun med en og en 757 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Und wir haben eine "kjendis" im der forum! http://www1.nrk.no/nett-tv/klipp/584715 2min ut i denne sendingen er Aleksander Måland... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian-Mikkelborg Skrevet 10. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2009 Skriveleif, Holberg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.