Gjest A. H. Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 Måtte bare informere at 2 jagerfly ble observert over Stord i dag på vei vestover tror jeg. Det første kl. 13:18, og det andre kl. 13:26. Andre som såg noe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen Andre Hustveit Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 Flyr de virkelig???? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flemming Skogen Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 Kan nevne at det har vært "stor" aktivitet i området rundt Rygge idag, 2 stk Falcon50 (1 hvit/beige og 1 svart/mørk grønn), 1 stk Hercules (lys grå), x antall jagerfly og tre andre uidentifiserte flygende objekter... Alle fløy lavt over huset her i retning til og fra Rygge. Noen som vet mer ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carl Fredrik Ness Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 quote: Opprinnelig postet av Flemming Skogen: Kan nevne at det har vært "stor" aktivitet i området rundt Rygge idag, 2 stk Falcon50 (1 hvit/beige og 1 svart/mørk grønn), 1 stk Hercules (lys grå), x antall jagerfly og tre andre uidentifiserte flygende objekter... Alle fløy lavt over huset her i retning til og fra Rygge. Noen som vet mer ? Jeg så det samme, det var kult å se på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 Er en stor øvelse på Rygge nå. Er vists 50++ jagere, Jens-Ole vet vel noe mer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 Mulig jeg tolka det Jens-Ole sa feil,men skulle ikke denne øvelsen være i slutten av måneden/begynnelsen av neste måned? Tallet er forøvrig 30 nederlandske F-16 og en del norske. Forøvrig kan jeg melde om at ikke mindre enn sju F-16 landet etter at jeg hadde kommet hjem fra skolen altså etter 1500. Først kom fem i formasjon, rimelig sakte, alle med en fuel tank under hver vinge (mulig på centerline også, men det fikk jeg ikke med meg). Mulig de har flydd langt virket som om de ikke hadde så utrolig mye fuel igjen da ingen tok en go-around og de fløy meget sakte (til F-16 å være). Den første av de fem "cuta" approachen til Rygge ganske mye, men klarte likevel approachen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flemming Skogen Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 Kanskje man skal ta turen innom imorgen ?? Ikke lange kjøreturen og fridag passer bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 Hadde jeg hatt fri skulle jeg blitt med deg, kunne vist deg et flott spotting sted... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.