Gå til innhold

Mustang

Anbefalte innlegg

• Premium Medlem

Der kom den ja, og den ser ikke så verst ut :) . Fin presentasjon, og fargerik modell. Er litt spent på flyfeelingen, lydkvaliteten og frames?? Du må gjerne komme med noen sterke meninger om dette :grin: . - Jeg har snust litt på denne modellen ved flere anledninger, men valgte Warbirdsim P-51 A, som jeg har omtalt tidligere. Og så kommer jo A2A med sin D-utgave :whistle: ...... Men hvis denne modellen er god nok, så er det alltids plass for flere Mustanger i hangaren :cool: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har flydd Mustangen litt mer nå. Det er en lang manual å lese gjennom, men denne er veldig oversiktlig.

Flyegenskapene er omtrent som vi var vant med på WoP Mustangen.

Synes at disse er OK, men uten å ha noe sammenligningsgrunnlang fra FSX.

Flyets teksturer var jeg ikke 100% fornøyd med. Er akkurat i gang med å pynte litt på disse. Det kunne ha vært gjort en litt bedre jobb med alfakanalene, og det var vel de ferreste Mustanger fra krigen, som hadde farget glass i hood og windshield (dette er nå orndnet).

Modellmessig, virker den veldig grei, og den kommer i flere varianter. De fleste har mulighet for valgfri load-out.

Lydfilene er OK, men dette er trolig lydfiler til en Packard. Jeg savner lyden fra Merlin motoren, så et par av modellene har fått ny Rolls Royce lydpakke. :grin:

Her er litt utfyllende bilder:

mu2.jpg

mu3.jpg

mu4.jpg

mu5.jpg

mu6.jpg

mu7.jpg

mu8.jpg

mu9.jpg

mu10.jpg

mu11.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...