Gunnar van der Meeren Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Jeg falt for fristelsen til å kjøpe Flight1 mustangen som er FSX native. Ernst hadde tipset meg om FW'en som kom denne helgen, men jeg valgte altså Mustangen først.... Selv om denne mustangen neppe helt når opp til kvaliteten på FW'en, er den slettes ikke verst.... :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 6. desember 2009 Premium Medlem Del Skrevet 6. desember 2009 Der kom den ja, og den ser ikke så verst ut . Fin presentasjon, og fargerik modell. Er litt spent på flyfeelingen, lydkvaliteten og frames?? Du må gjerne komme med noen sterke meninger om dette :grin: . - Jeg har snust litt på denne modellen ved flere anledninger, men valgte Warbirdsim P-51 A, som jeg har omtalt tidligere. Og så kommer jo A2A med sin D-utgave :whistle: ...... Men hvis denne modellen er god nok, så er det alltids plass for flere Mustanger i hangaren :cool: . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 6. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2009 Takker Ernst! Jeg skal gi en objektiv vurdering når jeg har flydd den litt mer. Dessuten må jeg pløye gjennom manualen, som er ganske så utførlig på denne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 6. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2009 Har flydd Mustangen litt mer nå. Det er en lang manual å lese gjennom, men denne er veldig oversiktlig. Flyegenskapene er omtrent som vi var vant med på WoP Mustangen. Synes at disse er OK, men uten å ha noe sammenligningsgrunnlang fra FSX. Flyets teksturer var jeg ikke 100% fornøyd med. Er akkurat i gang med å pynte litt på disse. Det kunne ha vært gjort en litt bedre jobb med alfakanalene, og det var vel de ferreste Mustanger fra krigen, som hadde farget glass i hood og windshield (dette er nå orndnet). Modellmessig, virker den veldig grei, og den kommer i flere varianter. De fleste har mulighet for valgfri load-out. Lydfilene er OK, men dette er trolig lydfiler til en Packard. Jeg savner lyden fra Merlin motoren, så et par av modellene har fått ny Rolls Royce lydpakke. :grin: Her er litt utfyllende bilder: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 7. desember 2009 Premium Medlem Del Skrevet 7. desember 2009 Takker for info og flere bilder Gunnar, og lykke til med videre utsjekk av modellen. Du har i hvertfall nok utvalg av våpen å henge under vingene, merker du forskjell på flightmodellen med disse variasjonene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 7. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2009 Er nok litt anderledes å fly den med all stafasjen under vingene, ja.... :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.