Gunnar van der Meeren Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Dette er en samling av B-17G liveries som jeg har gjort, eller har i arbeid for FSC modellen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Utrolig flott! Jeg flyr ikke B-17, men ligger disse paintene ute ett eller annet sted? Ville jo vært synd om disse håndmalte maskinene ikke er tilgjengelige for offentligheten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 2. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2009 Takker Ivar! 3 av dem («Sally B», «Sentimental Journey» og «Aluminum Overcast» )lå ute på AVSIM før crashen. Jeg har planer om å laste dem opp på nytt. De øvrige vil også bli lastet opp når de er ferdige Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 3. desember 2009 Premium Medlem Del Skrevet 3. desember 2009 Dææsken ta, det var litt av en samling du har malt !! Da forstår jeg godt hvorfor du foretrekker FSC-modellen :grin: . Imponerende arbeid Gunnar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.